‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

فقط همین یه موردو کم داشتیم ...😅

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۹ ب.ظ



ای خدا اینو کوجای دلم بزارم ..!!😆😆😆



  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۸)


یااا خداااا اینوووو😳

لامصب اینارو از کوجا میاری خخخخ😅😅😅
پاسخ:

دیگه دیگه خخخ😅😅

  • دختر اسمانی
  • ((: توفوق العاده ای دختر....
    پاسخ:

    من متعلق به همتووووونم،،.......،،😅😅
    خخخخ

  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • خخخخ خب خوبه که
    خلاقیته خخخ
    پاسخ:

    چی بگم والاآ ....😅

  • دخیـ گمشدهـ
  • سلووووم

    من خیلی خوشحاالممم^_^
    چون چند وقت دیگه تولد اجیمه:)))
    منم میخوام این روز و براش بترکوووونمممم √_√
    به خاطر همین یه وب زدم*_*
    هییییس
    اروم و یواش تا کسی نفهمیده بیا وب و دنبال کن:)
    توروخدااااا
    http://partyf.blog.ir
    پاسخ:

    سرلااااممممم...

    باشه باشه به کسی نمیگم 😉

  • سیّد محمّد جعاوله
  • یه جا بذارید دیگه
    پاسخ:

    همه ی جا تکمیله ...خخخ

    😅😅😅


    برنجی درخارج دیدم
    زدبودندبران آرمی
    آرمی ازشبکه اجتماعی
    آرم واتسپ بودرویش
    به به این سلیقه
    --
    چقدم بهش میاد
    پاسخ:

    واقعا ....چه هوشی دارن ایناااا خخخخ

    😅😅😅

  • علی محمدرضایی
  • عجب تبلیغی
    خخخخ
    پاسخ:

    واقعا .....الان من تو افقم ....سلاااام 🙌🙌

    😅😅😅


    برنجه؟؟؟؟؟
    خخخخخخ!
    چه تبلیغی
    پاسخ:

    اره خخخخ

    منکه کف کردم ...😅

    این دیگه اخر تبلیغاته خخخخ😅

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.