‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

برج میلاد تو هلقم اگه بخوام دروغ بگم ...

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۴ ب.ظ



رفته بودیم خونه ی عموم اینا که یه گودزیلای 6ساله دارن.

 هی می رفت هی میومد,پامو لگد میکرد اخرشم دست کیکیشو مالید به لباسم 

 زن عموم 

:وای ت رو خدا ببخشیدا...... من: ن بابا این چه حرفیه بچس دیگه نمی فهمه ... بعدشم رفتم لباسمو تمیز کنم

 عرشیا(گودزیلا):خاله,خاله مرضیه بیا اتاقم کارت دارم

 رفتم ت اتاقش میگه خاله جون ببخشیدا اما نفهم شمایی که من یه ساعته دارم با زبون بی زبونی میگم لامصب کارت دارم نمی فهمی.

 من:((((((((((((((((((((((((:

 بعدش عرشیا با کلی مقدمه چینی و نشون دادن سی دی و کتابای جدیدش گف خاله من از شما خیلی خوشم میاد.

 من:(((((((((((((: چرا؟؟؟؟؟

 عرشیا:اخه خیلی خوشکلی همیشه ام بوی خوب میدی تازشم واسم پاستیلم میخری. یه سوالم کنم؟ 

 من:بپرس گل پسر؟

 عرشیا:خاله دوس پسر موس پسر داری؟

 من: ن این چه حرفیه خاله جون

 عرشیا:اخ جون منم با کسی نیستم پس میای باهم دوس پسر دوس دختر شیم؟؟؟

 من: ((((((((((((((((((((((((((((:

 موقع رفتن(عرشیا): مرضی جون فکرات کن من از مهد اومدم بهت زنگ میزنم.....

 ایا اینا بچن؟واقعانی؟خدایی بچن این نسل؟؟؟!!!!


ببخشید بچه ها کسی اسید تو دستو بالش نیست ..؟!😰



  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۹)

سلام به تکدونه خواهردنیام
سلام میکنم ازروی مهربانی
سلام میکنم ازروی شادمانی
سلام میکنم تاجان دارم
که خواننده این سلام راخیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم
سنه من قوربان باجووووووووووم
پاسخ:

وااای داداشی دلم برا ت شده عین نخوووود خخخخ

من سنه قربان کاکا ...😃

سلامت باشیییییییییییییییییییییییییییییییییی
-------------------------------
خواهش-داداش خواهرمم دیگه
----------------------------------
آبجی چه خبراچیکارامیکنی
پاسخ:

هوووووچ ....😩

بیکار بیعار میخریم ...😅

  • ژله پرتقالی
  • خیلی خوبه که به این شیرینی، بی سلیقه :)))
    پاسخ:

    ...واااا ؟!؟بیاااا برا خودت .خخخخ😅😅

    خواهش
    ولی بپا آبجی اصلاحرف نزنی هنگام ادب کردنشا
    ------
    سنه من قوربان اولوم چوخ سئوریم من سنی باجوجونم
    ------------
    پاسخ:

    ساااغول دادا ...

    راه افتادیاااا 😅😅
    آبجی جونم
    من میرم تومکانیکی دوستم وخودم صبح هاتاساعت12:40ووقت نمیشه صبح هابیام ولی بعدازظهرهامیام
    آبجی کل وب راچهارچشمی درنطردارم
    آبجی
    روی یک گلابی
    بایک مدادآبی
    هزاردفعه نوشتم
    دوست دارم آبجی جونممممم
    همچنین
    خوش بگذره
    پاسخ:

    خسته نباشید عاقااا 🙌

    ممنووووون داداشی 😁
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • خخخخخخ این رلتون مبارک ... خخخ شیرینیشو کی میدین ...
    پاسخ:

    من چی میگم تو چی میگی خخخخ

    شیرینی میخوای؟!؟ باشه عزیزم بیا پیشم تا فیزیکی تقدیمت کنم خخخخ😅

    اینهابچه نیستنداین هاتکامل یافته یک بچه هستند
    **چه غلطا-جایی نوشته بوداگه دلت ازدست این بچه هاخونه یه جاگیرش بیاری وبالباسی دیگروروی پوشیده جلویش ظاهرشی
    وببریش داخل اتاق وباکتک تمام عقدهاتوخالی میکنی بعدا بچه گریه کنان ازاتاق میادبیرون وتوام بابرگشتن به خاله جونش
    اونونازکنی وبگی خدادستشوبشکنه که اینقدزدسش**
    حرف منوعملی کن آبجی دیگه ازاین غلطانمیکنه

    اینم اسیدآبجی:http://s3.img7.ir/T0AUj.jpg
    پاسخ:

    واقعاااا😅

    فکر خوبیه ....باید عملیش کنم این طور نمیشه باید ادبش کنم خخخخ

    وااای مممنوووووون 
    سلام آبجی صبحت بخیر
    عکس پروفایل مبارک باشه
    حالاعالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
    سلامتی وعشق به آبجیم.
    -----------------------------------------------------------------
    پاسخ:

    علیک سلااام ..🙌
    ممنووووون...😉

    خداروشکر....
    اا قربان اولم سنه ...😊


    یااا خدااا 😳

    این دیگه کیه؟؟خخخخ

    این الان اینجوریه بزرگ شد چی میشه؟!😆😅😅😅
    پاسخ:


    بی زحمت من برم به افق...🏃🏃🏃🏃🏃


    :)))))))))
    پاسخ:

    یعنی من گشته مرده ای این لبخندتم خخخ😅😅

    خخخخخخخ
    پاسخ:

    ای خداااا برس به داد منه بی نوااا 🙌
    😵👋😅😅😅😅

    خخخخخ
    خدایا شکرت
    بیا بگیر اسید
    پاسخ:

    خخخ خووو👅

    ای خداااااا🙌

    ممنون عزیزم ،دستت دردت نکنه خخخ😂


  • ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
  • وااااای مبارکهههههه
    اوففففففففف بی اف دار شدیااا
    بالاخره یه اسکولی گیر اومد که باهات دوس شه😂😂😂😂😂😂
    پاسخ:

    ممنووووون جیگرم 😉

    قابل تورو نداره ببر برا خودت خخخ

    خدا زده پس کلش خخخخ

    مگه من چمه هاا؟بهتر از توهم که خخخخ👅👅

  • دخیـ گمشدهـ
  • هلقم نه حلقم :|
    پاسخ:

    عایاااا حالااا مسئله این است خخخخ

    چیکار هلق من داری تووو 😅😅😅

  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • :))خداحفظش کنه

    هلق:/یا حلق:/
    پاسخ:

    حالا من دقیقا اینو چیکار کنم خخخ😅

    ای باابااا ..😅😅

    جوووون من؟؟
    وای خدا این دهه هشتاد نودیا چی ان؟؟؟
    پاسخ:

    جان تو؟!؟😂

    والا نمیدووونم...فهمیدی به منم بوگووو خخ😅

    خخخخخخخخخخخ. صد رحمت به گودزیلا
    این چی بوده ؟ مطمئنی مهد کودک میره ؟ شاید داره اینطوری وانمود می کنه که دخترا را اغفال کنه :))))
    پاسخ:

    والا به گودزیلا گفته زکی...حخخخ اینا گودزیلا نیستن دیو دوسرن خخ

    به جان خودم هنوز نمیدونم چیه!😅 شک دارم خخخخ شایدم باید ترسید از اینا 😅😅



  • سیّد محمّد جعاوله
  • خودت جمعو جورش کن
    پاسخ:

    چیکارش کنم اینو اخه ....خخخ😅😅

  • دختر اسمانی
  • خخخ وای
    پاسخ:

    یعنی من الان تو افقم ....خخخ😅✌

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.