‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

کلا یه وضعی بوود ...😅

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۵ ق.ظ

.

***

عاقااا داشتیم بنایی میکردیم 

رفتم زنگ همسایه رو زدم دخترش امد ...


گفتم ببخشید ،استمبولی دارید ؟!؟

😏😏😏


گفت :نه قرمه سبزی داریم .

😓😓😓


خدا شاهد استا بنا وسط کوچه 

سوار بیل شد رفت ..خخخ


کلا یه وضعی بود 😆😆

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۵)


شیطون بلا .....خخخخ

واقعا محشری تو دختر مردم خخخ😅😅
پاسخ:

جااانم؟!؟😳

میذونم خخخخ😅😅

  • خدمات تشریفات
  • خدمات مجالس با 18 سال سابقه در خدمات تشریفات

    به جرات می شه گفت مراسم ازدواج ( خدمات تشریفات عروسی و تشریفات مجالس ) یکی از ماندگارترین خاطرات زندگی هر انسانی می باشد و هر خدمات تشریفات عر ووس خانوم و آقا دامادی از سالها قبل رویای زیبا از آن شب را برنامه ریزی می نماید.

    تشریفات کوروش و خدمات مجالس هم اکنون با در اختیار داشتن چندین تیمی موفق ، مجرب و با سابقه درخشان در زمینه های خدمات تشریفات مختلف در زمینه های برگزاری جشن عروسی و برگزاری جشن سالگرد ازدواج و خدمات تشریفات و خدمات مجالس و تشریفات مجالس و برگزاری مراسم همایش و سمینار و ... مفتخر است برگزار کننده لحظات زیبا و با شکوهی برای شما عزیزان باشد . در حال حاضر مجموعه خدمات مجالس یکی از کاملترین و مجهزترین خدمات مجالس مجموعه های تشریفاتی و خدماتی و همراه با کترینگ و آشپزخانه صنعتی اختصاصی و تجهیزات مدرن از لحاظ کیفیت در ایران می باشد .

    مجموعه تشریفات مجالس پس از گذشت چندین سال موفق در زمینه خدمت رسانی در بخش عروسی، در سال 1391 پا به عرصه برگزاری همایش ها و سمینارهای نهاده است، که می توان به همایش های خواص و معرفی محصول و افتتاحیه های متفاوت و بزگ و خدمات مجالس و تشریفات مجالس همچنین جشن های باشکوه اشاره کرد، که زیر نظر مجموعه تشریفات کوروش برگزار شده است
    پاسخ:

    وات د فاز ؟!!؟؟

    ماذا فاذا ؟!؟؟

    عامو قرصاتو خوردی یا نه !؟؟


    خدا بگم چیکارت کنه...ایول دل یه ملتو شاد میکنی
    پاسخ:
    فقط یچیزو ازخدا میخوام ایشالا بدش خخخ.......من متعلق به همتووونم خخخ

    مهشید خودتی؟!؟😁
  • محمد آذرکار
  • ههههههههههه
    پاسخ:
    ههههه هوووو👅
    😅😅😅
    خخخخخخ
    :))))))
    خفش نکن گنا داره! :(
    پاسخ:
    😅😅😅

    یا نظر میدی  یاخفش میکنم خودانی ؟!!

    حالا نظر میدی یا نه؟!!تازه لایکم همراشه!!😒🔫🔫
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • خخخ چ جالب
    پاسخ:
    😅😅😅جان من ..خخخ
    نه اگه ازحالا میخوندم پای اینترنت نبودم که......
    حالاسه ماه تعطیلیوعشقه.........
    پاسخ:
    میگم کلا بعید بود ازت خخخخخ
    ارررره .😅😅
    ولی حیف دیگه اخراشیمممم😔
    خخخخ خووچی.......
    اره دیگه..
    پاسخ:
    خخخخ خووو هیچی ....😓
    جان من هیچی ...حالا چرا میزنی خخخخ

    خدا بدن برکت ....از حالا میخونی !!😳😵
    منفجرشی
    منفجرمون کردی
    خخخخخ

    پاسخ:
    دووووووووووووف ....🎃😤
    راحت شدی منفجرم کردی هااا 
    خداروخوش میاد بچه ی مردمو منفجر کنی هااان ؟!😡

    اخیش دلم خنک شد خخخ😅😅😅
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    عجب بامزه اید....................
    پاسخ:
    خخخ خووو 👅😉

    بامزه گی از خودتوووونه عاقاااا .........😊
  • سیّد محمّد جعاوله
  • خوش میگذره کلا نه؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    اووووف اره ،جای شوما خالی خخخخ😅😅
    بترکی بابا اینارو از کجا گیر میاری خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    وااا چیکار من داری خخخ
    من همه جا ستووون پنجم دارم 😅😅😅
    😂😂😂😂
    پاسخ:
    😃😄😅😆😜😝👍
    😁😁😁
    پاسخ:
    😃😄😅😆

    ☺😊😁😂😂
    خخخخ
    پاسخ:
    😅😅😅😅

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.