‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

زن است دیگر ...!

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۴ ب.ظ


یک {زن}


گـاهـی سـعــی مـی کـنـد ،


مـردانـهـ بـازی کـنـد !!!



مـردانهـ کـار کـنـد ...



مـردانـهـ قـدم بـردارد


مـردانـهـ فـکـر کـنـد


مـردانـهـ قـول دهــد



امـا هـر کـاری هـمـ کـه بـکـنـد



{زن} اســتــ !!!



احـسـاس دارد


لـطـیفــ اسـت



یـکــ جـا عـقـبــ مـی نـشـیـنـد و {مـحـبـتــ } تـو را مـی خـواهـد


...


...


...


{زن} اسـتــ دیـگــر ... ! 




  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۵)


زن ها فرشته ان ...😊

به افتخار تمووووم زنای کشومووون 👏👏
پاسخ:

بعععله...😅

👏👏👏

پایدارباشد...........
پاسخ:
هستیم....😊

ممنوووونم👌
  • คຖē Şhērlฯ
  • تا جان و دلم باشد 

    من جان و دلت جویم

    یا من به کنار افتم 

    یا تو به کنار آیی


    #نظامی
    پاسخ:
    اوو مااای گاد 😳

    خعلی خوشگل یود .....کلا تحت تاثیر قرار گرفتم 😘
    وای چ نقاشی خوشگلی !
    لایک!
    پاسخ:
    قابل نداره گل گلی ...😉

    بکن برا خودت😘
    نقاشیت عالی :)
    پاسخ:
    ممنوووووونونم😉
    تو دلت پاکه ولی آخه تا کی ؟؟؟ =)

    وبلاگت بی نظیره موفق باشی ..
    پاسخ:
    نمیدونم تا کی خخخخ

    مخسی.....همه همینو میگن خخخ
    نظر نطفته 😉
  • مهدی علیلو
  • سلام دنبال شدید لطفادنبال کنید
    پاسخ:
    سلوآوووم،.....ممنونم
    چشم...😉
    خیلی عالی بود :)
    پاسخ:
    خعلللی ممنووونم...😌
  • علیرضا امیدیان نسب
  • زیبا بود
    پاسخ:
    😁😁😁
    من هر چی بزارم زیباست ....خخخ
  • سیّد محمّد جعاوله
  • قشنگ بود
    لااااااااایک
    پاسخ:
    مممنوووووونم...😂

    کووووش؟!!چرا من نمی بینمش؟!!😅😅
    نقاشیه قشنگه. کار خودته؟
    پاسخ:
    اره اره ...خوشگله؟!😁
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • بسیار زیبا :)
    پاسخ:
    ملسی .....قابل نداره 😉
    لطافت ریختی تو پستت من دلم پاکه جان؟!
    :)
    پاسخ:
    ممنووووووون عزیزم ..نظر لطفته گلم ..😊
    قشنگ بود..
    پاسخ:
    مخسی ، چشات قشنگ میبینه خانوووم ...😉
    عالیه
    پاسخ:
    ممنونم...🙋

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.