‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

گاو چیست؟!😏

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۳۱ ب.ظ


اعترااااف کنید؟!؟😅

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۸)

خداروشکر
پاسخ:
دیگه از این پیچیدگیا تحویل من ندیاااا خخخخ😅

🙌🙌🙌
ضمنااگه نفهمیدی منظورم برتری عددی بود
پاسخ:
آهااااان 
الان دقیقا گرفتم خخخخخ
خب اخه دادا نمیتونستی ساده تر بگی ....اینقدر پیچیدگی لازم نبود بخدا خخخخ
حالاکه فهمیدی خداروشکر
پاسخ:
نه دراون حد ...ولی همچین حخخخخخ😅😅
الان
یک لحظه گاوشدی
گفتم دوستدارم(9)
دوست ندارم(8)
پس دوست دارم
وازگاوی دراومدم
پاسخ:
امممم یکم پیچییده شد؟!!؟😳

دادا ارواح شکمت زیر دیپلم حرف بزن بفهمم خخخخخ
دوست دارم-دوست ندارم
8-9
ازگاوی درامدم -هورااااااااا
😅😅😅😅
پاسخ:
نووووچ نووووچ 
داری میپیچونیاااا 
تو سرور تمااااام گاوایید خخخخ😄😅
اعتماد به نفسو حال میکنی خخخ
  • من انقلابی ام
  • با حال بود
    پاسخ:
    مررررر30....😅😅
    قابل نداره بلا خودددت 😝
    :))))
    عجب !
    که اینطور...
    پاسخ:
    بعله بعله ....دقیقا همین طوره خخخ

    😅😅😅😅
    بر منکرش لعنت ...
    پاسخ:
    احسنت بر تووووو 😅

    بیاید از ایشوون یاد بگیرید خخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.