‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

یعنی هنوز نتونستم هضمش کنم ...!

جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ب.ظ


⬅عاقا هی میگن یارانه نگیرین ،نگرفتن یارانه 


نشانه شخصیت شومااااست !

.

.

.

.

خو یکی نیست به اینا بگه اخه آدم حسابی ، برادر من 

تنها دلیلی که بابام منو تو خونه راه میده

همین یارانمه !


خدارو خوش میاد یه جووونو کارتن 

خواب کنید !؟😔

از خدا بترسید ...😖😢


😂😂😂😂😂😂

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۹)

حرفت حق

پاسخ:
اهااااان .....😄

اونکه همیشه حقه خخخخخ
  • کارشناس پارت
  • من  دلم پاکه ... درود
    مطلب یعنی هنوز نتونستم هضمش کنم ...! شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
    من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم

    پاسخ:
    برویه چشممممم...🙌
    خخخ
    پاسخ:
    😅😅😅😅
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • ههههه
    پاسخ:
    هی روزگار ...😖
  • محسن فرج اللهی
  • نتیجه ی اخلاقی : آدمی که باباش به خونه راه نده خیلی با شخصیته *_*
    منتظر فلسفه های دیگر باشید :>
    پاسخ:
    بلی بلی شک نکنید خخخخ
    دقیقا همین طوره ،ایشالا نصیب شوماهم بشه خخخخ

  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • عخیییی
    خخخخخ
    پاسخ:
    درکم نمی کنی 😖😖😖
    خخخ
    واقعا از این دید بهش نگاه نکرده بودما :)
    پاسخ:
    حالا ببین ....بکش من چی میکشم خخخخ 😅😅
    من به این فکر نکرده بودم ...
    دستت درد نکنه ...
    برم قطعش نکن ....
    پاسخ:
    خواهش....
    وظیفه بود من خودم زجر کشیدم ....
    😅😅😅😅
    :))))
    پاسخ:
    والااا خخخ😁

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.