‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

هووم؟!راستشو بگید خخخ

جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳ ق.ظ

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۰)

موفق باشید
پاسخ:
سلامت باشی دادا...🙋
  • کارشناس پارت
  • من  دلم پاکه ... درود
    مطلب هووم؟!راستشو بگید خخخ شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
    من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
    این آدرس سایت ماست:
    www.partchap.com
    اینم شماره تماسمون:
    02188756411
    پاسخ:
    😊👌
    کافیه
    پاسخ:
    خوب شد گفتی نگران بوووودم ....😂
    نه کافیه(:
    پاسخ:
    خب خداروشکر....🙌
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • :))
    پاسخ:
    خعلی لبخند پر مفهومی بوووود ....😁
    خخخخ
    همینکه سایت هست بسه ^_^
    پاسخ:
    چه بچه ی قانعی اورین اورین ...خخخ
    چشممم😅
    تو این آفتاب گرم سایه بهتره :/
    پاسخ:
    ای ناملد ..خخخخ

    ساغوووول 🙋
    سایتون مستدام :)
    پاسخ:
    چاکرتیم اباجی...😜
    همین که به روز بشین و سایتون بالا سرمون باشه کفایت میکنه ....
    والا ...
    تشکر
    پاسخ:
    من متعلق به همتوووونم..خخ

    خواهش....چه کنم دیگه 

    ما اینیم ..😁
    همین که سایتون بالا سرمون هست کافیه :))))
    پاسخ:
    اهااان خیالم راحت شد ..خخ😅😅

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.