‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

واای خداجونم دارم آب پزمیشم...!😩

جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۱۷ ب.ظ


وااااای خدااا جوووونم 😩

دیگه چیزی تا تبخیر شدنم نمونده ...

من دیگر آخرهایم ست خخخخ

.

.

.

.

وااای حوصلم پوکید از بس تو خونه بودم 

آدم جرعتم نمیکنه بیاد بیرون 

بیای بیرون 

فقط 

ازت یه جفت کفش میومه ،ذوب میشی خخخ

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۲۵)

پ ن پ
امتحان کردم
امتحان کن

پاسخ:
دارم بهت اعتماد میکنماااا خخخخخ
چیزیم نشه یوقت من هنوز جوووونم 😅😅
اب خنک بیارم بپاش بهت خنک شی ازپزیدن دربیای
پاسخ:
واقعاااا؟!؟😳

تاثیرداره ؟؟!امتحان کردی ؟!!!😅😅
ذوب نمیشی تبخیر میشی :)
پاسخ:
باعش بابا هر چی شوما بگید خخخ
  • katayoon dolatshahi
  • عالی بود
    پاسخ:
    ممنووووون جیگرم 😉
    زنده ای؟ یا آپ پز شدی؟
    پاسخ:
    امممم...نمیدونم والا بچیزی بین همینااا خخخ😅😅
  • دنیا تتلیتی
  • اخه یکی نیست بگه خداا ماهیچی ما به درک اخه خودت گرمت نیست هاا
    پاسخ:
    اره والا همینو بگوووو خخخ😅😅
    :))) 
    اونجا آبادان نیست احیانا ؟! :)
    پاسخ:
    اخی از کوجا فهمیدی دادا؟!خخخخ

    نه نیست ولی نسبتی داریم با آبادانیا خخخه😅😅
  • محمد آذرکار
  • عجب مطلب بکری!
    پاسخ:
    😁😁همه ی مطالب من بکرن کوجای کاری خخخ
    دیگه بستنی ویخ و...هم جواب گوی این گرما نیست.
    پاسخ:
    واقعااا ما داریم به کوووجحا میریم خخخ😅😅
    من ده دقیقه میروم بیرون انگاررفتم یک ساعت زیر بارون ازبس خیس میشم
    پاسخ:
    خخخ اوووو 😅😅

    منکه وقتی میرم بیرون دیگه برگشتی تو کار نیست 😅😅
    خورشید داره انتقام یه چیزی رو میگیره،نمیدونم چی!!
    پاسخ:
    واقعااا ..عاقا توبهش بگوو من کاری نکردم ،اینکارو با ما نکنه 😅😅
    خخ چ عکس جالبی
    پاسخ:
    مخسی برا خودت من نمووخوام خخخ😅😅
    😆
    پاسخ:
    😁😁😁😁
  • ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
  • منکه ته دیگ شدم رفت
    پاسخ:
    جداااا خخخخخ
    😅😅
    خخخخ
    پاسخ:
    من دارم میپوکم بعد توداری میخندی ای خدااا 😩
    سلام :
    عکس خیلی خوب بود ، تشکر ...
    برای گرمی هوا هم هر کاری کردین ، به من هم بگین !!!!
    موفق باشید
    پاسخ:
    علیک سلام ..🙋
    قابل شومارو نداره ..بکن ببر برا خودت 😅
    چووووم....تنها راهش این که خودمون با پای خودمون به فنا بریم خخخ
    همچنین قربان ..😉
    عجب هوایی داریم ما جاتون خالی 😜
    پاسخ:
    ااای کووفتت شه ...منکه دارم به فنا میرم از گرماا 😔
  • آبان دخت ...
  • شیراز دوس...با اینکه می دونم گرمه :)))

    خب تو چنین مواقعی نباید بیرون اومد...خدا نت رو از هیشکی نگیره :))
    پاسخ:
    بیااا ...برا خودت خخ

    آآآآآمین ....🙌
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • ما که شبا میزنیم بیرون:))
    پاسخ:
    اووووف باید همین کارو کرد ..😩
    آری
    براستی که هوا بسیار گرم میباشد
    ما هم داریم میپزیم
    واییی خدایا ببین منو
    سلام
    هوا خیلی گرم شده :)))))
    پاسخ:
    اوووو دلت پر بودااااااخخخخخ

    اااای خداااا🙌🙌🙌🙌
    خخخخخخخخخخخ
    اینجاماداریم یخ میزنیم خیلی سرده
    پاسخ:
    واا مگه تو کوجاایی؟!!😰
  • رادیو عاشقی
  • /:
    پاسخ:
    😖😔هی ....
    بخار نشی صلوات :))
    پاسخ:
    اووو کوجای کاری بخار شدم رفت ..الان دارم از افق باتون حرف میزنم 😅😅
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • بچه کجایی مگه !؟
    پاسخ:
    شیراز .....😭
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • دقیییقا
    پاسخ:
    آی خداااا چه کنیم ....اگه خوبی ،بدی دیدی حلال کن 

    دارم میرم به افق ...🏃🏃🏃🏃

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.