‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

ابتکار به عملش به صورت عمود تو هلقم ...خخخ

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۳ ب.ظ



مجبووووور ه میفهمی ..😂.!

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۴)

خخخخخخخخ
حالم به هم خورت
اچاراهم روغنی
پاسخ:
😄😅
دلت میاد با دل ورود ی آدم بازی میکننه خخخخ
اتفاقا اون خوش مزه تره 😄😅😅
خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
😁😁😁😁😁
😂😂😂😂😂😂😂
پاسخ:
😅😅😅😅
  • ✿شمیم زندگی✿
  • :|
    پاسخ:
    😳😳😳😳
    من از گرسنگی بمیرم همچین چیزی نمیخورم...
    پاسخ:
    دیونه خخخخ😅😅
  • آبان دخت ...
  • حقشه خب :))

    منم :////
    پاسخ:
    بده داره استفاده ی کاملو میکنه خخخ

    😄😅😆
    چه کثیف کاری ای
    پاسخ:
    😅😅😅

    واقعا خعلی چندشه اعتراف میکنم ۹خخخخ
  • آبان دخت ...
  • عییییییی ://////
    ینی ابتکارش افقی تو لوزالمعدش :|||
    پاسخ:
    واا چیکار بدبخت داری خخخخ

    یعنی من گشته مرده ی خلاقیتشم 😅😅
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • عَییییییییییییی کثیفااااااااااااااااااااااااااااا{آیکون صورت جمع شده}
    پاسخ:
    وااا دلت میاد خخخخ

    فقط باید قبل خوردنش به اورژانس زنگ بزنی منتظر باشن 😅😅
    دیروز یه فیلمی دیدم که دکترا یه آچار را از حلقوم یه نفر کشیدن بیرون . الان فهمیدم که از این کبابا خورده بوده
    پاسخ:
    ای بابا ...نمی دونستم اوضاع اینقدر وخیمه خخخخ
    😅😅😅😅

    مواظب خودتووون باشید خخخ
    من هم افقیش رو متقبل میشم ....
    پاسخ:
    زحمت میکشی ..ممنونم خخخخ😄😆
    این حیفه بخدا 
    پاسخ:
    برام سوال شده چرا تاحالا اینو ترور نکردن خخخ

    😃😄😅😆
    ووووییی خخخخخ
    پاسخ:
    واااای خدا جونم این کباب خوردن داره هااا خخ 😅😅

  • محمد حسین امینی
  • خخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخ خووو 😅😅😅

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.