‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

الهی اعفووو🙌

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۷ ب.ظ


فقط سالاد درست نکرده بودن ،که اونم کردن خخخ😅

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۱)

نه دیگه این ینی فقط این چون خیلی تَکه(عالیه)...
پاسخ:
😁👍
‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!
فقط این!!!
پاسخ:
کمه؟!؟😲😲😲

ابروپسراروبردن والا
بعضیاپسرا خیلی قشنگترازدخترادرست میکنن
پاسخ:
همینی که هست خخخخ
میشه بی زحمت اون بعضیا رو به ماهم نشون بدی خخخخ
😅😅😅
خخخخههههخخخه
پاسخ:
خخخخخخ خخخووو😅😅😅
خخخخخ
پاسخ:
😅😅😅😅😅
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • هههههههههههه
    پاسخ:
    😅😅والااا حقیقته خخخ
    من به نماینده همه پسرا اینجا میگم
    :|
    .
    .
    .
    .
    حرفی برا گفتن نمیمونه :)))
    پاسخ:
    .خخخ😅😅😅
    .
    .
    .
    بیااا خودشونم اعتراف کردن ....خخخ
    :O       :-) 
    پاسخ:
    😳😰
    چقد زحمت کشیدن...چقد قشنگ شده :/
    پاسخ:
    خعلی ...
    من موندم چرا تا حالا اینارو ترور نکردن خخخ😅
    Salam v tabrik bekhater sait khobet in ham hadiye man be shoma dostan Arsal 1878308687 be 203022 ba irancell hadiye begirid mohlat ta 17:00
    پاسخ:
    دست شوما درد نکنه ..قابل شومارو نداره ببر برا خودت 😁

    ممنوووووووووووووون 😉
    خخخخخخخ
    خدایا شکرت
    پاسخ:
    😅😅😅
    اینا نابغن..خخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.