‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

قویه تخیلت درچه حده !؟

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۱ ب.ظ

منتظر لایکاتوووون هستمااااا 😉


تجسم کن !

یه سوکس نانازی تو دهنته 

یکی از پاهای بلوریش لایه دندونات گیر کرده 

تو دهنت هی دست و پا میزنه تا فرار کنه 

دندوناتو روکمرش فشار میدی 

قررررررچ

سوسکه تو دهنت میترکه 

مواد سفید و چسبناکش از گوشه ی دهنتت اویزون میشه ...

حال میده نه؟!

.

عایا میدانید توهین کردن به عمه حرام است ! 

مدیونی اگه فحشم بدی ...خخخ

من خودمم قربانیم 😅




  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۲)

خیلی باحال بود خوش گذشت!
پاسخ:
خوشی از خودتونه😁😁😁😁
اخخخخ تکراریییییییییییییییی
پاسخ:
مهم نفس کاره ....خخخخ

😝😝😝😝
🤗🤗...
 خیلی باحال بود توصیفی.. :)
پاسخ:
ممنونم عاقا قابل شومارو نداره 😊
خیلیم خوش مزه بود . به به
پاسخ:
نووووش جووونت 😁
گوشت بشه بچسب به مماخت خخخ
به کسی ندیااا 😉
چیزبهتری واسه تصورنداشتی؟
اهان حتما از سوسک خیلی میترسی و حالت به هم میخوره ،فکرکردی بقیه هم همین جورند.
پاسخ:
بهتر از این پیدا نکردم خخخخ

خعلی نازن منکه عاشقشونم 😆 ...با اون پاهای بلوریشون الهی عمشون فداشون بشه 😅
هروقت میبینمشون یاد تو میفتم خخخخ
منتظر یه عکس سوسک چندشم بودم تو پستت :/

دیفونه ..

;)
پاسخ:
خخ دیگه خودم طاقت نیاورم 😅😅

ممنووون جیگرم نظر نطفته 😉👍
آفرین؛ مثبت به شما +

👍👍👍
پاسخ:
مخسی ...😉
نمودونم چرا اصن حالم بد نشد!
به طور کامل هم تصورش کردم ^_^
خخخخ
پاسخ:
😳اووو بابا تو دیگه کی هستی خخخ
اورین اورین بهت افتخار میکنم ...😁
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • اااااه ایییییییییی عققققق الان خوبه رو صورتت بالا بیارمم ببینی تخیل چیه اااااه عععععععععععععععععععقققق اه اهههع اههههه اهههههههه اههههه خدا لعنتتتتتتت نکنهههههعههه اااااه

     لامصب نکن این کاروووو بعد میگن چرا میخوای از بیان بررررری یکییییی آدرررررس امین آباااد و بدهههه
    پاسخ:
    خخخ نه توروخدا من تازه ازژ حموم امدم 😄😅😅

    عزیزم من خودم رئیس امین آبادم خخخ پارتی بازی برات میکنم 😅😅
    ااااییییی
    پاسخ:
    دلت میاد به این نازی ..😅😆
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • به به  -_-
    چه لذت بخش ^_^

    :/
    پاسخ:
    امممم خعلی ...😁

    کلا اشتهام باز شد خخخ
    اییییییش اینم شد چندش ؟؟ میخوای یکی بگم معده همه جمع بشه 
    پاسخ:
    خخخ بابا تو ضد ضربه ای خخخ
    نه تولوخدا من تحملشو ندارم 😅😅

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.