‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

بزرگ ترین کشف جهان پیداشد.!

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳ ب.ظ

عجب کشفی!!!😱

منووو که داغان کرد .....خخخخ

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۸)

خیلی زحمت کشیده
خیلی تلاش کرده
خخخخخخخ
پاسخ:
اخی اره .....خخخخ

خسته نباشه ،خدا حفظش کنه برا پدرومادرش 😅😅😅
خخخخخخخخخخههههههههههههخخخخخخخخخخخخخخه
پاسخ:
😁😁😁😁😁😁😁
عیول ...
مشکل من رو هم حل کرد ...
من رفتم پس ....
پاسخ:
😅😅خداروشکر ٔ.
هی هی کوجا اول بیا صندوق حساب کن بعد ...خخخ
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • :))
    پاسخ:
    😊😁
    خیلی جالبه...
    میدونید که ۹۰درصد اختراعات دنیا را از تجربه‌های  آدمهای 
    تنبل الهام گرفته اند     :)
    پاسخ:
    اهووم ...
    اره دیگه ...ولی کو گوش شنوااااا 😄😅
  • دخیـ گمشدهـ
  • خخخخخ عجب
    پاسخ:
    واقعااااا عجب رسمیه ، این رسم زمونه ..یه لحظه رفتم تو حس خخخ😅
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • خخخخخ
    پاسخ:
    😁😁😁
    وای خدای من
    اصلا قابل هضم نیست!
    این آدم چطور این کارو کرده؟!!

    خخخخ
    مرسی ^_^
    پاسخ:
    منم اولش باورم نمیشد ..
    ولی باتحقیق های که انجام دادم فهمیدم ،که ...
    شدنیه خخخ😆

    نوووش مماخت 😉👍

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.