‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

فکر نکنم روزه بر این واجب باشه 😂

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۶ ب.ظ


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۷)

  • شکوه شب وروز
  • واجبه واجب
    پاسخ:
    نبابا طفلی نگاش کن الهی ....😃
  • علی رحمانی پور
  • روزه که سهله
    حموم هم برش واجب نیست
    پاسخ:
    واقعااا😅😅
    تاحالا به این جاش فکر نکرده بودم خخخ

    :))))

    مشخصه وض ملت خیعلی خرابه... :))


    پاسخ:
    واقعااا داریم به فناااا میریم ..😅😅
  • 💕 پسر خوب 💕
  • پس نمیذارم!! خخخخخخخخ
    پاسخ:
    خوشم میاد گیرایت قویه ..خخخ😅😅

    مواظب باعش ترورت نکنن فقط خخخ
  • 💕 پسر خوب 💕
  • حالا میذارم ببینیم!
    پاسخ:
    😅😅😅😅
    سلامه منو یادت نره هااحتما برسووون 😄
  • 💕 پسر خوب 💕
  • خخخخخخخ
    باشه
    یه پست میذارم شامل عکس خودم و عکس سرکار تا بقیه قضاوت کنند!!! خخخخخخخ
    پاسخ:
    صد در صد من پیروز میشم عاقااا خخخ
    😅😅😅
  • 💕 پسر خوب 💕
  • "بععله دیگه از خوشگلی بایدم در بیاد خخخ😅"
    چی؟؟؟؟؟؟
    خوشکلی؟؟؟؟؟؟
    خخخخخخخخخ
    یادم نرفته ها!!! خخخخخخخ
    پاسخ:
    بعععله بهتر از توی ، توپولی زشتم ...خود شیفته خخخ
    میخوای یادت بندازم ایکبیری خخخخ😅😅
    نوش جونت
    پاسخ:
    ممنووون ایشالا نصیب شوما هم بشه ..😅😅
  • 💕 پسر خوب 💕
  • چشا من که با دیدن قیافه ی جنابعالی از کاسه درمیاد!! خخخخخخخخ
    پاسخ:
    خعلی دلتم بخوواد سرکار عاقااا...😜
    بععله دیگه از خوشگلی بایدم در بیاد خخخ😅
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخ آروم عزیزم اروم ...😅🙌
  • 💕 پسر خوب 💕
  • نه دیگه
    روزه نگیری تو!! خخخخخ
    پاسخ:
    میگیرم خوبشم میگیرم تا چشات از کاسه دراد خخخ😜😅
  • 💕 پسر خوب 💕
  • تو عکس نوشته "میشنوم" منم دقیقاً با تو بودم!! با خودِ تو!! با "من دلم پاکه..."
    پاسخ:
    حالا من یچیزی گفتم تو زیاد جدی نگیر خخخ😅😅
  • 💕 پسر خوب 💕
  • خخخخخخ
    گفتم که! روزه به تو واجب نیست!!
    پاسخ:
    خخخخ خووو
    الان دقیقا نفهمیدم این ٫٫تو٫٫ با کی بودی ؟!هووووم😅😅
    جک تصویری بود آخه ....
    نــــــه بلند شرم ...
    پاسخ:
    خداروشکر....🙌

    تعارف نکنیاااااا ، دوباره اگه اینجوری شدی بگوو بیام کمک!😜😅
  • سیّد محمّد جعاوله
  • +
    پاسخ:
    😳😳😳
    یعنی نابودم کردی با این جوااابت....اجازه هست برم توافق؟!

    پودر شدم ...😅
    الان کف زمینم از خنده ...
    پاسخ:
    عاموو آروم باعش ، یه جک ارزش مردن نداره خخخ
    بیام کمک !؟؟😅
  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • خخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخ خووو 😅😂😆

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.