‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

الهی...

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۳ ق.ظ

میگن دعا دسته جمعیش قشنگه .......

پس الهی هیچ دلی تنگ نباشه ،

هیچ کس مریض یا مریضدار نباشه ،

الهی هیچ کس محتاح نباشه ، کسی شرمنده نباشه ،

الهی شفای جسم و روح وفکر به ما عطا کن ...

الهی کلاممان به دروغ آلوده نباشد 

الهی از تکبر و غرور و سوءظن ونفرت وکینه دورمون کن ،

الهی دوستان خوبم همیشه شاد خوشبخت باشند 


التماس دعا 

امضای خدا ، پایه خواست هاتون به حق مولا علی ...🙌

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۰)

آمین
پاسخ:
🙌
امییییین.
پاسخ:
🙌
  • دنیا تتلیتی
  • اآمییییییین
    پاسخ:
    آمین یا رب العالمین ...🙌
  • من دلم پاکه ...
  • محتاااااجیم دعاااااا..🙌
  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • التماس دعا
  • رفیق خاموش
  • الهی آمین...

    پاسخ:
    یا رب العالمین ...🙌
  • ♠Mãh§â♣ ...
  • همچنین
    :))
    پاسخ:
    🙌
  • شکوه شب وروز
  • سلام ان شاالله که همگی حاجت روابشیم
    لطفا بنده روهم تودعاهای خیرتون فراموش نکنید
    خیلی گرفتارم 

    پاسخ:
    انشالله....
    ماکی باشیم...ولی چشم 🙌
    الـــــــــــهـــــــــــــــــی آمـــــــــــیـــــــــــــــــن ....
    پاسخ:
    🙌
  • علی رحمانی پور
  • خیلی خوشم اومد
    همش الهی آمین
    پاسخ:
    ممنووونم...🙋

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.