‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

کانال خنده ...😅

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۹ ب.ظ


توجه ............توجه !


به کانال تلگرام ما بپیوندید ومواظب باشید

از خنده نپوکید ...خخخ😆


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۷)

کانلتم مث خودته
پاسخ:
یعنی اینقدر قشنگه ....ممنون نظر نطفته 😉
سه تاشونم شبیه خودتونه :|
درار چشامو
پاسخ:
اووووف 😡🔫
بزار ببینمت اون موقع در میارم اونو با ناخونام خخخخ
تازه جفت کلیه هاتم در میارم ...😄😅
  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • کوش کانالتون :)
    پاسخ:
    لنز چشاتو بشور ...خخخ اونجاست بالای عکسه ...!؟؟؟

    سه تاشونم شبیه خودتونه :| هاهاها
    گروه نمیریم دیگه :)
    پاسخ:
    جاااانم!؟؟جرعت داری دوباره تکرار کن تا اون چشای زشتو از کاسه در بیارم ..خخ
    گروه به این خوبی ..خعلی دلم بخواد😅😉
  • سیّد محمّد جعاوله
  • اگه بم خوش نگذشت
    برمیگردم اونم با توپ پر
    پاسخ:
    حتما خوش میگذره ....با ضمانت من 

    اآوه اوه ...خخخ😅
  • دخیـ گمشدهـ
  • :))
    پاسخ:
    😉👍
  • علی رحمانی پور
  • حیف تلگرام ندارم
    پاسخ:
    ای واای....خب نصبش کن چیز خعلی با حالیه 😄

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.