‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

خداروشکر داعش کاری با من نداره ...خخخ😄

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۱ ب.ظ


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۲۰)

اره اون پخ گفتنشو اره موتوریهم دیگه اب دادنش که انگارطرف بزه
خدامااصفهانیهاراازدست داعش حفظ کنه
آبجی ازاین پلیربرای سایتت میخوای استفاده کنی؟
پاسخ:

واقعاااا یه لحظه هنگ کردم 😅😅

منکه زیاد فیلم نمیزارم ...😊
فیلمودیدی خواهر
پاسخ:
اوووو چه قری میدن خخخخ😅😅
خواهری توبهترین وزیباترین خواهردنیایی
راستی خواهربروسایتم این فیلم طنزدرباره داعشوببین
http://esfahan-iran.blog.ir/1395/05/19/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4-%D9%85%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86
منم مثل آبجیم خوشکلم پس کاریم نداره
پاسخ:

مخلصتیم داداش....
من متعلق به همتووونم خخخخ

اووووو بابا اعتماد به نفس..😅😅
چون داداشمی کاریت ندارماااا گفته باشم 😄
  • شکوه شب وروز
  • اره بامنم کارنداره
    خخخخخخخخخخخخخخ   خوووو
    پاسخ:
    اووووو بابا اعتماد به نفس....😄😅
    می بینم دور و بر خونمون چند تا گروهک تروریستی رو دستگیر کردن ...
    تازه بمب هم خنثی کردن ...
    ممنون از اطلاع رسانیت ....
    پاسخ:
    اوووو پی اوضات خرابه ..خخخ
    خواهش میکنم وظیفه بود ...خخ🙋
  • طاها میرویسی
  • خخخخ
    پاسخ:
    😃😄😅
  • ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
  • یه چیز میگم بعدشم تو افق محو میشم
    دستتم بهم نمیرسه

    ریدی خواهرم ریییییییییییدییییییییییی....
    پاسخ:
    😏😏😏
    وااای بحالت نبینمت ....تیکه تیکت میکنم

    دخلت امده ....😄😄😄
    خخخخخخخ
    پاسخ:
    😃😃😃به جای اینکه برا من بخندی در روووو
    دارم همین کارو میکنم
    شماکه راحت باش مابدبخت شدیم فقط
    😄😄😄😄😂😁😊
    پاسخ:
    خخخ فقط زود برو که دارن بهت میرسن 😜
    بعععله ...کمکی خواستی بگیااا تعارف نکن خخخ
    😃😃😃
  • علی رحمانی پور
  • سلام
    خوشحال میشم در انجمن ما عضو بشید
    توضیحاتش در سایتم قرار داره
    ممنون
    پاسخ:
    چشم....🙌
  • سیّد محمّد جعاوله
  • تا خوشگلی به چی باشه
    ملاکای خوشگلی از نظر داعش چیه اونوقت؟
    پاسخ:
    همه چیه ...ا
    تازه از هر نظر نگاه کنم شوما درسدر جدولین خخخخ😜
    😱😊😁
    پاسخ:
    😄😆بدو برو فرار کن که دونبالتن خخخ
    پ همه بیان قتل عام میشن :/
    پاسخ:
    بععععله به خصوص شوماا خخخخ

    البته به جز بنده خخخ😅
    ماشاالله اعتماد به سقف
    پاسخ:
    همینه که هست ...خخخ😅

    خوشگلیو هزار دردسر 😆😆
    من خودم میکشم  نمیزارم دست داعش بهت برسه چرا جوابمو نمید هااا 

    امروز چی شد بین خودت دنیااا
    پاسخ:
    نباباااا ببین قبلش خودت زنده میمونی خخخخ

    چیز مهمی نیست 😊
    خخخ
    پاسخ:
    😜خخخخ والااا
    خخخخخخخ7خخحح
    پاسخ:
    خخخخ خووو 😄😅
    خخخخخخخخخ
    اعتماد به نفس
    پاسخ:
    خخخخ بعععله ...

    چیزی که عیانست چه حاجب به بیان ست 😄😄
  • ♠Mãh§â♣ ...
  • منم ک در امانم -_-

    :\
    پاسخ:
    خخخخ نبابا چه خودشم تحویل میگیره خخخ

    توکه سردستشونی 😝😆
    چه مغرور
    پاسخ:
    نخیرم کوجای بنده مغروریت میبینید هاا خخخخ

    عاقااا حقیقت تلخه هااا😃😅

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.