‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

به جون خودم راست میگم ...!😜

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۶ ب.ظ


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۱)

 تو به من بده علاوه  بر اذان  افطار هم میدم
پاسخ:
خخخخ انگار تو بیشتر بخهش نیاز داری ..😆
  • دخیـ گمشدهـ
  • چششششم الان برات میفرستم
    پاسخ:
    اورین اورین ....دختر خوب یعنی این 😘
    خخخخ نه توروخدااین کارونکنیا
    پاسخ:
    نه نه جلومو نگیرید ....من بخاطر شوما هر کاری میکنم ...خخخ😅
    ما راضی نیستیم تو زحمت بیوفتی
    :)))))
    پاسخ:
    دیگه چه کنیم ....این زحمتیه که باید بکشم برای راحتیه شومااا خخخ😜
  • سیّد محمّد جعاوله
  • لابد
    صحت داره
    لایک
    پاسخ:
    جووون خودم راست میگم ....امتحان کن ؟!😅😅

    تا 3 سالم ضمانت نامه داره خخخ
    خخخخخخ
    پاسخ:
    برا من الکی نخند شارژمو بده ....😅😄😄😜
    /: من اگ شارژداشتم اینجا نبودم
    پاسخ:
    خخخ اینگار شوما بیشتر بهش نیاز دارید خخهخ😅😄
    والا من همین الان شارژ دو تومنه هم میگیرم اذان میدم خخخ
    پاسخ:
    اوو قرار نشد کارو کاسبیه منو خراب کنیااااا خخخخ😅😄
  • علی رحمانی پور
  • ما خودمون موذنیم
    پاسخ:
    اووووو نبابا ....الفرار 😄😅
  • سید مهدی رییس السادتی
  • سلام
    یادداشت کن
    647828847424936434474
    ایرانسل
    834796524618749856350
    همراه اول
    پاسخ:
    به به یکم از این یاد بگیرید ....خخخ

    قربان سنه ...😅😄
    نــــــــــــــــه دیگــــــــــــــــــــــــــــه ...
    خورشــــــــــــــــــیـــــــــــــــد رو میخوای چه کنی !!!!!!
    پاسخ:
    نه دیگه تو چیکار اون داری...

    خودم باش کنار میام خخخخ😅😄

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.