‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

خدا وکیلی شما به این چند میدید؟!؟

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ق.ظ


منکه 20 صددرصد بهش میدم ...!

اخه حیفه خعلی تلاش کرده خخخ😄😅

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۶)

ممنون 19.75 خوبه !!!
چرا فونتت بهم ریخته و دشت درشته !!!!
پاسخ:
اممم میتونم بپرسم اون 25 صدمشو چلا ندادی؟!!

چه هیزمه تری بهت بفروخته بود هااا.....خخخ

برای تو جه ی بیشتر گندبک نوشتم خخخ😅
:))))))))))))
من بهش بیست میدم چون خیلی خندوند منو
دستش درد نکنه
:))))))))))))))))
پاسخ:
اورین اورین ....😆👍
  • دنیا تتلیتی
  • خخخخخخخخخخ اره مرضیه همونطوری که تو واسه اون امتحان امادی دفاعی مستمر تلاش کرده بودی و جوابای قشنگ دادی و بیست گرفتی این دوستمونم حقش بیسته اخه جواباش خیلی قشنگه
    پاسخ:
    خخ بعله دیگه ..اخه اینم فامیلمونه به خودم رفته 😅😅
    من بودم یه صفر بسیاااار گنده میزاشتم وسط صفحه میگفتم بیا عشقم ایتم نمره ت
    خخخ
    پاسخ:
    واا خوب شد معلم نشدی...چقدر خشن 😅😉
    ینی سوال سه منو کشتههه 

    سه شنبه اردیبهشت ۱۳۰۰

    خخخخخ

    وای خدا از اون بدتر سوال بالاییشه 
    شک دارم مکه یا مدینه 
    اوووففف
    خخخخخ
    پاسخ:
    مگه اشتباه گفته ....خخخخ

    عاقا با اجازتون من برم افق و برگردم بابای 🙋

    😄😄
    (: دیده بودمش
    پاسخ:
    😏😏😏
  • شکوه شب وروز
  • خیلی باحال بود
    بچه بااستعدادی هستش
    20بده نوش جونش
    پاسخ:
    😁واقعا ، دیگه تو این دوره وزمونه از این بچه های با استعداد پیدا نمیشه خخ
  • طاها میرویسی
  • خدایا :|
    پاسخ:
    الهی العف ....🙌
  • سید مهدی رییس السادتی
  • سلام
    طفل معصوم وقت بازیشه نه حفظ کردن که بعدم همش یادش میره.امان از این سیستم آموزشی قلت
    پاسخ:
    علیک سلام 🙌
    واقعا ...چرا مسئولین پاسخگو نیستن هااا؟!😒
  • علی رحمانی پور
  • اینا همش ساختگیه
    من که خوشم ادز اینجور شوخیا نمیاد
    پاسخ:
    نبابا مدارکشم موجود نشون بدم ....😁
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخ خوووو😄😅
    خخخخخخخ کیه این من بودم 20 میدادم فقط
    پاسخ:
    😃بایدم 20 میدادی حقشه خخخ
    خخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    😄😄کلک تو چند میدی ؟!!
    :)))))
    یعنی نه تنها درسشو بلد نیست بلکه اطلاعات عمومیش هم زیر صفره
    جالبه همه روهم جواب داده

    پاسخ:
    خخخخ بابا به خوبی جوابا رو داده خهخخ
    من اگه جاش بودم همینارو هم نمیشنوشتم خخهخ
    واقعا بچه ی معرکه ای 😅😄
  • دخیـ گمشدهـ
  • منم بهش ۲۰ بدون ۲ میدم اخه خیلی تلاش کرده
    پاسخ:
    خخخخ واقعاکه ..😅
  • سیّد محمّد جعاوله
  • من 20 میدم از 20 تا بیشتر تلاش کنه
    یاد کلنگ آقاها افتادم
    جالب بود
    ممنون
    پاسخ:
    بایدم 20 بگیره بچم حقشه ....
    ممنوووون من هر چی بزارم جالبه 😅😄😄

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.