‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

یا باب الحوائج ....!😱

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۰ ب.ظ



یا خداااااا

😔بلاخره اون روزی که منتظرش بودم فرا رسید ....

وااا دارم جفت کلیه هامو از ترس از دست میدم .

فردا کارنامه ها رو میدن ....

فردا همتونو به این چالش دعوت میکنم ...

برام دعا کنید ...!

.

.

.

خدا مددی کن ...!

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۹)

  • دنیا تتلیتی
  • فعلا که ندادن
    پاسخ:
    خخخ.خداروشکر..🙌
  • علی رحمانی پور
  • خدایی فکر کردم پست مذهبی گذاشتی
    چقدتوسل زیبایی
    موفق باشی
    انشالله همه رو خیلی خوب بگیری،توصیفیه دیگه هااااااا
    پاسخ:
    خخخخ ایده ی خوده خودم بود😁
    ممنون  ایشالااااا...😁

    جاااانم؟!؟نووچ مگه من ابتداییم ،نخیرم مثل قدیمم..همون نمره ای خودمون باوا👯
  • ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
  • خدایا این تتلیتیه کمکش کن
    منکه میدونم تو هوای تتلیتیارو یه جور دیگه داری:)
    پاسخ:
    خداجون راست میگه ....
    اره خدا تتلیتیارو یجور دیگه دوست داره ...😅😄
    فقط با دیدن اون 25 صدمایی که  کم اوردی خودتو نکشی  

    لطفاا

    بعد من به کی بخندم
    پاسخ:
    خخخخ 25 صدم ....به عدد های بزرگ تر فکر کن ...

    😅😄

    اشکال نداره به شوهر عمممممت بخند اونکه هست 😅😄
    یاخداااااااااااا کارنامه
    اگه سال سومی بم کام بده لطفا
    پاسخ:
    اره کارنامه ..😭
    اگه منظور سوم دبیرستانه ..باید بگم نوچ اولم😋
    ((:بیستی عزیزدل
    پاسخ:
    خخخخ
     آرزو بر جوانان عیب نیست ...😊
    هنوز کارنامه میدن ....

    مگه الکترونیکی نکردن ...
    پاسخ:
    بعععله ...
    چیمی دونونم والا ..ولی ما هنوز پایبند قدیمیم.خخخ
  • سید مهدی رییس السادتی
  • سلام
    مکن کاری که برپاسنگت آیو   جهان با این بزرگی تنگت آیو
    چو فردا نامه خوانون نامه خونن    تورا از نامه خوندن ننگت آیو
    شوخی بود . این کارنامه های دنیا زیاد مهم نیس ، کارنامه اصلیه رو باید نگران باشیم.
    پاسخ:
    سلام ...
    😅واقعا خخخخ
    خعلی ممنون ، واقعا آرومم کردید ...😊
  • سیّد محمّد جعاوله
  • هر چی کاشتی فردا درو می کنی
    منتظر خبرهای دیگه هستیم
    پاسخ:
    اهوووم ....ولی تحملش خارج از توان منه..😣

    ایشالا خبرای خوبی باشه...👧

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.