‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

دردناک ترین رابطه ی دنیا...

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۱ ب.ظ

11145072_314628095327535_530081448272060

  • دنیا تتلیتی

نظرات  (۱۳)

:((((
:((((
پاسخ:
هی.....😔

  • محمد حسین امینی
  • سلام
    دنبال شدید ممنون میشم ما رو دنبال کنید
    پاسخ:
    علیک سلام عاقاااا
    ممنون ..چشم برویه چشم
  • طاها میرویسی
  • تاحالا این چنین رابطه ای رو تجربه نکردم!
    پاسخ:
    خخخ ایشالا تجربش کنی....
  • علی رحمانی پور
  • به نتکته ظریفی اشاره کردید
    پاسخ:
    اهوووم ....😁
    یعنی چی؟
    پاسخ:
    والاااا خودمم نمیدونم .....خخخ
    خعلی سنگینه...😅😄
  • دنیا تتلیتی
  • خخخخخخخخخ چیکار میکنی تو مرضیه
    پاسخ:
    دعا به جونت ایکبیری....

    حرف نزن که میخام تیکه تیکت کنم..
  • من دلم پاکه ...
  • واااای مامان.....😭😭😭
    پاسخ:
    خخخخخخ
     جوونم عزیزم..؟؟😅
  • ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
  • :((((((((((((((((((((
    پاسخ:
    😢😣😭
    واویلاااااا

    خیلی حرف خوبی بود   لایک به وجودت
    پاسخ:
    😁

    میدونم ،من هر چی بگم خعلی حرف خوبیه .....مخسی😅
    واقعا...
    پاسخ:
    😩اهووم
    چه رابطه ی پیچیده ای!
    پاسخ:
    خعلی پیچیده تر از اون چیزیه که فکر میکنی.....😞
  • سیّد محمّد جعاوله
  • بله
    ممنون
    پاسخ:
    خواهش.....😋
    :((((
    پاسخ:
    😢😣

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.