‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

خداروشکر ...!

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ق.ظ



  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۶)

:)
پاسخ:
😃
سلام علیکم
پاسخ:
علیکم سلاااام
  • سید مهدی رییس السادتی
  • سلام
    ان شاالله شهید شی
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون ازآرزویی که برام کردی...ایشالا نصیب خودت شه...خخ
  • ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
  • عاره باوا 29 روز و نصفی
    چیزی نیس که :"(
    پاسخ:
    اری میدانم....😭
    مامی تونیم...
  • طاها میرویسی
  • من بدنم خالی کرده
    چن ساعت دیگه مونده
    پاسخ:
    وااای نگووو دارم میمیرم
    بابا اینقدر به خودتون سختی ندید 
    بخورید راحت
    پاسخ:
    چشم حتما. ....
    از این به بعد به حرف توگوش میدم...
  • علی رحمانی پور
  • چه تفسیر جالبی
    پاسخ:
    اره خعلی خوشگله...👧
  • شکوه شب وروز
  • عزیزم
    من هم دارم ازحال میرم 
    ولی مقاومت میکنم 
    التماس دعا
    پاسخ:
    واااای دیگه دارم از بین میرم
    ...
    همچنین....😛
  • سیّد محمّد جعاوله
  • آفرین
    تو می تونی 
    آره می تونی
    پاسخ:
    نه من نمی تونم....😭😭
    خخخخخخخخخخ:-)
    پاسخ:
    😁😁😁
    دیگه افتادیم تو سرپایینیش.چیزی نیست
    پاسخ:
    کوووجا من هنوز آمادگیشو ندارم...😃😃
  • دنیا تتلیتی
  • خخخخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    😃😃😃
    اوووؤفففف من دیگه طاقت ندااارمممم











    عید فطر مبارکککک
    پاسخ:
    اااا نگوووووو😣

    همچنین گلم....☺
  • رسانه بلندآوا
  • پاسخ:
    واااات؟؟؟😕
  • بهار پاتریکیان D:
  • :))) تو میتونی :)))
    پاسخ:
    نههههه
    من دیگه نمیتونم ... 😭
    هوف نگو
    پاسخ:
    دیگه اخر هایم هست....😩

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.