‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

یه خبر...😭

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۶ ب.ظ

سلام

امتحانات شروع شدن

خیلی هم سختن

بااجازتون میخوام بخونم

تموم که کردم میام خدمتتون

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۵)

سلام 
پست هاتو دیدم عالی بودن ...
من لینکت کردم عزیز.

پاسخ:
سلام به روی ماهت...🙋

ممنومم نظر نطفته....😘
موفق باشی عزیزم
پاسخ:
ملسی گلم ....😘
موفق باشی عزیزم
خوب درس بخون
موفق بااااشی
پاسخ:
چشم......
مخسی ،همچنین....👧
  • طاها عمادی
  • به امید دیدار

    پاسخ:
    😖😭اگه تا اونموقع زنده موندم....
    ان شا الله موفق باشی.
    پاسخ:
    ممنوووووون ،همچنین ....👯
    موفق باشی.
  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    دانش آموز یا دانشجو نیستی مگه؟
    خدمات سایت من خیلی گستردس ها
    پاسخ:
    علیکم سلاااام....
    چرا هستم ......
    اهوووم الان گرفتم...😄
  • طاها میرویسی
  • منتظرم :)
    پاسخ:
    زنده بمووونم صلوااات.....😖
    موفق باشی عزیزدلم:-)
    پاسخ:
    ممنووون اباجی....😉
    تازه شروع شدن
    مگه شروع نشده بودن
    زرشک 
    یعنی میخوای بری تا 28 نیای یا 16
    پاسخ:
    نخیرم ....شروع شده بودن 
    ولی به پاره ای از دلایل فعلا نمیتونم بیام...
    نموووودونم😒
  • سیّد محمّد جعاوله
  • موفق باشید
    و سربلند
    پاسخ:
    ممنوووون
    خدا کنه....😭
    موفق باشین.
    پاسخ:
    😁ملسی...
    سلام منتظر شما خواهیم بود
    پاسخ:
    😘زیاد منتظرت نمیزارم .....
    منتظریم((((((((:
    پاسخ:
    چشمممممم😋
    زود زود میاااام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.