‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

بغض یعنی ... !

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۱۸ ق.ظ


بغض یعنی دردایی که رسیدن به گلوت ...

بغض یعنی تنهایی ونموند هیچکی پهلوت ...

بغض یعنی ...

بغض یعنی که غرورت نزاره بریزن اشکات ...

بغض یعنی حرفایی که خشک شدن پشت لبات ...

بغض یعنی ...

بغض یعنی شبهای تنهایی و خرابی ...

بغض یعنی فکر و خیالش نزاره بخوابی ...

بغض یعنی ...

بغض یعنی حسرت اون چیزی که نداشتی ...

بغض یعنی هیچ وقت نشد اونجوری که میخواستی ...

بغض یعنی ...

بغض یعنی جز رفتن ،هیچ را هی نداری ...

بغض یعنی که هنوزم اونو  دوسش داری ... 


بغض یعنی خنده های ساختگی ...

.

.

.

-مغرور تر از آنم ،که التماست کنم نروری اما...

این بغض لعنتی یعنی نرو ...

بفهم ....!

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۳)

  • زهرا قربانی
  • عالی

    پاسخ:
    اهوووم😉
  • leilaaaaaaaaa mohammadi
  • عالی بود
    پاسخ:
    مخلصتم....🙋
  • گروه فرهنگی صبح امید
  • تا کی تنها؟ مندگار ماها؟
    یوسف گمگشته به کنعان باز آید غم مخور؟
    پاسخ:
    اری اری....زیبا و پرمفهوم بود...☺
  • نویسنده عشق
  • بغض ندوس :|
    شادی دوس :) دس دس :)
    پاسخ:
    😅😅😅باعش.....
    رپ میدوسم مخصوصن یاس
    پاسخ:
    منم خعلی میدوسم....
    یاس که جای خود داره....😁
  • بهار پاتریکیان D:
  • یاس دوس *_*
    پاسخ:
    منم یاس خعلی دوش داشت....☺
  • سیّد محمّد جعاوله
  • عالییییییییییییییی
    پاسخ:
    مچکرم.....👯
    این چرت و پرتا چیه گوش میدین   بابا بین دوتا اهنگ شاد گوش کنین  ولی صدای امین تو اهنگ ریده
    پاسخ:
    خعلیم دلت بخواد .....آهنگ به این خوشکلی ....

    سلیقه نداری ، به من ربطی ندارهااا..خخخخخ😜
    از نظرت
    عاشق اهنگ یاسی دیگه
    خحخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخخخخخ
    اصلا نابودم کردی با این حرفت ، باید یه سر برم افق و برگردم....
    😄😅😆😉😅😃
    اسم اهنگ چیه بگین منم دان کنم گوش کنم
    پاسخ:
    بغض از یاس.....👯
    میگم عاشقی نگو نه

    پاسخ:
    از کوووجا. به این نتیجه رسیدی زرشک خان؟؟؟😃
    زرشک

    عاشق کی شدی کلک؟
    پاسخ:
    بادمجووووون🍤
    خخخخخ
    وااا مگه هر کی از این چیزا بنویسه عاشق شده...
    اینو وصف حال یکی نوشتنم زرشک خا ن...😅😅
    این اهنگ یاس چه معروف شده
    پاسخ:
    اره بابا ....😊👍
    منکه عاشق این آهنگشم....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.