‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

تسلیت عرض میکنم ....

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۴۴ ب.ظ


وااااای خدا جونم...

این امتحانات پدرمونو که هیچ ، پدر پدر پدر بزرگ پدرمونوهم دراوردن باوااا...

دیگه دارم از بین میرم...

خب تا بعد از امتحانات ...

ایشالا همتوون 20 بگیرید ،البته +خودم ...

براام دعا کنید ....

بای بای ...🙋🙋

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۸)

هعی امیدوارم همه با هم بترکونیم من که خیلی استرس امتحانات رو دارم
ولی اولیش که دیروز بود (فارسی) عالی دادم
پاسخ:
اوووو منم دالم سکته میکنم...😭
منم ادبیاتو خوب دادم ...خودش جایه امیدواریه ...😅
  • دکتر آرمین اینترنتی
  • خخخخ
    موفق باشیییی
    ان شالله 21بگیری:|
    پاسخ:
    😁😁😁
    سلام دکی جووون مرررررسی😜
    همچینم سخت نبودااا ابو تابشو زیاد میکنی
    پاسخ:
    نمره هاتو که دادن بعد میفهمی...😅😅😅😆
  • طاها میرویسی
  • :(
    خاکا کجاست بریزم روی سرم؟!
    پاسخ:
    پیش منه دق دق ....😜😜😜😜
    ایشالله همه بیانی ها بیست
    پاسخ:
    خدا از زبونت بشنوه ....☺
    امتحانات خر است :(
    پاسخ:
    شک نکن....😄😅
    ایشالله هممون 20 بشیم
    پاسخ:
    ایشالااااااااا🙌
    به امید موفقیت
    پاسخ:
    ممنون .همچنین..😁👋

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.