‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

پسر خاله ی گلم همین الان یهوویی ...😃

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳ ب.ظ


عاقاااااا

بچه به این نازی کی دیده هاا کی دیده !؟

الهی  فدایی اون چشمای گربه ایش بشم من😘 ...

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۶)

تو خونتون انبه دارین؟
پاسخ:
نه چراااا؟!!؟
😏😏😏😏
  • دکتر آرمین اینترنتی
  • میگم چرا این عکسه کجه:/؟؟؟
    .................
    یا جن (_)
    این دندوناش کو پسسسسس:/؟؟؟!!!؟؟؟؟؟
    خخخ..
    پاسخ:
    خخخخخ
    کار بد کرد... با انبردست دندوناااشو کندم....
    😃😄😄😅
  • طاها میرویسی
  • خخخ
    پاسخ:
    خخخخخ خوووو
    😃😃😃
    واییییییییییی عزیزم چه نانازه
    پاسخ:
    اره میدوووونم ...خخخخخ
    ای قربونش برم چقد بامزس
    از طرف من لپاشو گاز بگیر خخخ
    :)
    پاسخ:
    به رویه چشمممممم....😁
    ماشالله ، عجب بچه ی گلی
    پاسخ:
    😁😁😁😁
    معلومه به کی رفته دیگه .....خخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.