‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

تو روح آدم خر خون ....

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۰۱ ب.ظ

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۰)

گرسنم شد

پاسخ:
خخخخخ
اخ نگوووووووآ😵
اخه تیکه کلاممه
پاسخ:
خخخخخ
واااا این چه تکه کلامیه آدمو یبادت غذا میندازه ...😃😃😄
زرشک 
یعنی شما نیستی
پاسخ:
به خدا من زرشک ندارم...انقدر نگو زرشک 😊
نخیرم.....خدا اون روزو نیاره...توبه😆
من هر وقت حسش بیاد میخونم خخخ
ولی وقتی حسش بیاد خیلی خیلی میخونم
برای امتحانات ترم هم کمتر از 16 ساعت نمیخونم خخخ
پاسخ:
خب بابا مشکل ماهم همین حسه دیگه...
که هیچ وقت نمیاد ، ....😁😁😁😁
خخخخ
  • طاها میرویسی
  • :|
    میخونم ولی نه اونقدر!
    اوسکلن اونایی که اونقدر میخونن!

    پاسخ:
    بارررریک ....
    اونا باعث سرافکندگین ه ...خخخخ😅😅
    خخخخخخخهههههههخخخخخه :)))
    پاسخ:
    هههههخخخخخخههههه.😁
    من یکی ازون خرخونام ک گفتی تو روحشون:/

    تروخدا کد امنیتتو وردار حوصله عدد تایپیدن نداریم:)
    پاسخ:
    اوووو
    پس مواظب خودت باش ....😁🔫
    😅😅😅
    واقعا بیشعورن 
    این خوبه کسایى که میخونن و میگن نخوندیم خیلى رو مخن
    پاسخ:
    اه اه 
    اینقدر بدم میاد از این ادماا
    دوست دارم جفت پا برم تو صورتاشوودن..😅😅😅
  • مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
  • خخخ
    پاسخ:
    😅😅😅😅😅
    جالب بود سپاس
    پاسخ:
    😁مرسی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.