‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

تفلدت مباااارک داداشی جوونم ....

جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ب.ظ

دوستان عزیزم سلااام ...🙋

خیلی ممنونم که به تفلد داداش😚م آمدین...

کادو یادتون نره هااااا

هر کدوم 10 نظر .مررررررسی

بفرمایین داخل تعارف نکنید ...

همه جیییییغ...

همه دس دس دس 👏😚👏👏

این کمر یا...😅😅

آهااااااا

بیاااید اینم کیک نوووش مماختون..😁

خب ،دادشه گلم همیشه واسه من بهترین بود ،بخاطر همین

میخوام تولدشو به بهترین شکل ممکن تبریک بگم ...

داداشی جوووونم هر جا که هستی ...

خیلی ، خیلی ،خیلی 

بیشتر از خیلی دوست دارم .....

حیف که الان پیشم نیستی که بپرم یه عالمه ماچ گنده مهمونت کنم..خخخ

الهی 100000000 ساله بشی..

سایت همیشه بالا سرم باشه ...


ااینم داداش و پسر دایی خوشمل بنده ...

الهی ابجیش فداش شه ...


داداش محسنم تفلدت مبارک ...

از طرف ابجیه خوشکلت ...

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۷)

یه کوچولو دور رسیدم ولی شلغم جونم حاجی اقای عزیزمون تولدش مبارک
اوووف اعتماد بنفستو 
پاسخ:
خخخخ مخسی ..
هووو چیکار داداشه من داری هااا ؟؟
😅😅😅😅😅
بیام اون چشای زشتتو از کاسه در بیارم هااا؟؟😜
  • مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
  • مبارک
    پاسخ:
    ملسی .....😜👋
    تولد داداشیت مبارک
    پاسخ:
    ممنونم ....😃
  • طاها میرویسی
  • مداح که سرود نمی خونه!! مداحی می خونه.
    10 تا نظر؟!
    الان میشه فکر کنی من 10 تا نظر فرستادم؟!
    پاسخ:
    تو دهات  شما مداح سرور نمیخونن..؟؟؟😆😆😆
    روزای عید ، سینه زنی میخونن..؟؟؟😅😅
    نخیرم نمیشه .....😁
  • الهه ولی نژاد
  • مبارکه:)...داداشا خیلی خوبن^_^
    پاسخ:
    اری اری ...😁
    تولدش مبارک👏👏
    پاسخ:
    مخسی .....😜
  • بابا لنگ دراز
  • اولأ حجابتونو رعایت کنید وقتی مهمون دعوت میکنید ؛))
    استغفرالله :) تسبیج من کجاس؟
    صدای ضبطو کم کنید بابا!بدم بچه های ۱۱۰ بیان؟ :))
    خیلی هم از خود مچکر هستید در ضمن :)
    پاسخ:
    👯 حجابمون رعایت حاج آقاااااااااا
    تسبیحتون پیشه منه ...دارم ذکر میگم ...😅😅
    ضبط ..؟؟!!!!!!؟؟!😱
    ما مداح دعوت کردیم داره سرود  میخونه ....😁
    نه تنها خودم مچکرم بلکه دیگران هم از م مچکرم ، خخخخ
    نفهمیدم چی شد....!!!الان فهمیدی خیلی شاخم ...یا بازم ادامه بدم ....😃😄😅😅😅😆

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.