‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

منو بابام همین الان یهویی ...

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۵۰ ق.ظ


حالاااا ببین کی گفتم....

یه عده که حسودیشون میشن....

میگن فتوشاپه ..😫.

اخه کجای این فتوشاپه هااااا

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۵)

I think what you wrote was very reasonable. However, think on this, suppose you added
a little content? I ain't saying your content is not solid, but suppose you added something
that grabbed people's attention? I mean منو بابام همین الان یهویی ...

:: ‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی
محبت است.!!! is a little boring. You could glance at Yahoo's front page and note how they create news titles
to grab viewers interested. You might add a related video or a picture
or two to grab people excited about everything've got to say.
Just my opinion, it could make your blog a little bit more interesting.
پاسخ:
واااات!!؟؟🙄
I apitpceare you taking to time to contribute That's very helpful.
  • طاها میرویسی
  • اوه چه بابایی!!
    پاسخ:
    😅😅😅😅
    چی فکر کردی په ...بابای منه هاااا
  • مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
  • منم مامانشممممممم...

    خخخ
    پاسخ:
    اا سلام مامان جوووونم..😄
    خخخخ
    اخىىى باباته چه بابا باحالى
    پاسخ:
    میدونم ...به خودم رفته خخخخ
    اعتماد به نفسو حال میکنی ....😅😅😅

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.