‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

یه روز رویایی ....

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ب.ظ


سلاااام🙋

جاتون خالی ،امروز با بروبچ رفته بودیم 

ددر ،اینقدر خوش گذشت...

کل پارک های شهر گشتیم ...

دیگه دارم فلج میشم از بس که راه رفتیم...خخخ

ولی من میدونم این خوشی سراغاز یه بدبختی بزرگه

اونم امتحانات ....

دیگه باید یکوووپ درس بخونم تا یه مدرسه خوب بتونم برم..

اینم منو دوستام اون موقع یهویی ..خخخ

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۲)

I'm so glad that the inentert allows free info like this!
با اون هیکلی که اون دارن خودشونو میندازن  رو من     ناکام از دنیا میرم    مگه ازجون خودم سیر شدم بهشون بگم  به شما میگم شما هم به کسی نگو

فک کنم  دست تو اون دست لاغره نه
پاسخ:
خخخخخخخ😄
کدومشووون؟؟؟؟
زرشک
2 نفرتون تپل یکیتون خیلی لاغر
2 نفر دیگه  بد نیستن
پاسخ:
ایش...
جرعت داری بهشون بگی تپل ،چشاتو در میارن...خخخ
بعد میگم سلیقه نداری، بگو دارم بیااااا😜
اصا از دستاتون پیداست که هیچکدمتون هیکل درست حسابی ندارید 
فقط اونی که  دستش  رو به بالایه    انگار خوبه
پاسخ:
خعلیم دلت بخواد .... دست به این قشنگی.😡
این عکس تو بدترین شرایط گرفتم ،چی فکر کردی .....
تازشم معلومه سلیقت خیلی بده ....😅
خخ عجب!!!میرید بیرون منو نمبرید هااا افرین
اصنم نمیگید رفتیم بیرون
باشه باشه بزار رامشو بردارم ببرم ددر اونوقت حالت جا میاد چلغوز
شنبه پشت مدرسه منتظر من باش
پاسخ:
اوووووووو😱
یا امامزاده بیژن کممممک...🙋
الفرار امدددددد...🏃🏃🏃🏃
خیلی هم خوب،
مثبت ببینش، یه جذب انرژی برای امتحانا :)
پاسخ:
شاید ....😁
  • مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
  •  همیشه خوش باشی

     

    دنبالی دنبالم کن

    پاسخ:
    ممنونم....
    چشم🙋
    ما از شیش سالگی با هم بودیم (هفت نفر)
    یه نفر سال هشتم بهمون اضافه شد که سال بعد میره از جمعمون
    پاسخ:
    چقدر باحال ، ولی ما در اصل سه نفریم که معروف شدیم به سه تفنگدار...😅😅
    شما هم مث ما هشت نفرید که خخخ
    پاسخ:
    😰😰😰😰😰
    امیدوارم بهت خوشگذشته باشه
    پاسخ:
    اونکه بعععععله...😁
  • بابا لنگ دراز
  • ددر!
    :)
    پاسخ:
    اری...
    😂😂
    این عکس ها خیلی قشنگ بودن ممنون
    پاسخ:
    مخسی ،چون عکاسش من بودم دیگه ...خخ
    😅😅

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.