‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

حس در س خوندن نیست چرااا؟؟😭

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳ ب.ظ


دیگه نا ندارم برا درس خوندن .....

چرا کسی به داد منه بیچاره نمی رسه هااا..

مغزم داره میترکه ، 

4صفحه بیشتر درس نخوندم بیهوش شدم ...

میترسم وسط امتحان برم تو کمااااا...


من حوصله ی درس خوندن نداااارم ...

چرا هیچکی نمیفهمه !!!!

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۰)

At last! Someone with the insight to solve the prmloeb!
ازفیـــــــــــــــریـــک متنفرم.
به لطف خداوندشنبه امتحانشومیدم.
راحت میشم.
اوووووووووووووووه.
خداروشکر..
پاسخ:
😖😭😭😖😖
خوشبحااالت.....من هنوز ندادم .....😢
درک میکنم
پاسخ:
😭😭😭😭😭
میدونم ...میدونم
من میفهممت  اما اگه کنکوری باشی بیشتر میفهممت تو هم منو میفهمی :)))

پاسخ:
😭😭😭😭

  • ᴀʟᴏɴᴇ sᴛᴀʀ ..
  • درسای نهم خیلی هم سخت نیستن
    ولی بستگی داره سوالای معلم چطوری باشه
    درسای فیزیک مخصوصا فشار و ماشین ها که جون ادمو میگیره خخ
    بقیش اسونه البته تقریبا خخخ
    موفق باشی
    زیاد ب خودت فشار نیار
    راستی منم نهمم خخ
    پاسخ:
    اره بابا ،مشکل ماهم این معلمان ...
    اینگار یارانشونو قطع کردیم، که اینقدر سوال های عجیب وغریب در میارن...
    خخخخخ
    چقدر نهم داشتیم ،خبر نداشتیم.....😃😅😅
    موفق باشی.....👯
    هیچ کسی  حس درسو نداره شنیدم نهم سخته خدا بهتون کمک کنه موفق باشید
    پاسخ:
    اری ....اری ....😭😭😭
    درس خوندن واسه سلامتیت بده بذارش کنار 
    سلامتیت مهمتره
    پاسخ:
    اخ قربون دهنت.....😅😅😅
    بابا من میخوام بزارمش کنار ، اون ولکنم نیست بابااااا....چسپیده بهم 
    حرکت چیست ؟ 😂😂

    پاسخ:
    اممممم...
    قرار نشد از این سوال های سخت بپرسیااا....😅😅
    وااااااااااااااااااااییییییییییی تووام نهمیییی نننننننننننه خیییییییییلی سخته من چهارشنبه امتحان داشتم کلللل کتابو تا 4 صب بیدار بودم از 6 عصرم داشتم میخوندم لععنتیییییییی افتضاااااااحه اولاش حالا برو جلو به فسیل اینا برس مسفهمی چی میگم

    موفق باشی:)
    پاسخ:
    واای خدا جونم....
    حالا تو چهار شنبه امتحان داری ، من دوشنبه از کل کتاب ....😭😭
     
    ملسی....😖
    تا دوشنبه زنده باشم صلواااات....🙌
    حق دارى شدید👍👍
    پاسخ:
    😭😭😭😭

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.