‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

افتاااااااااااد......🙏

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ب.ظ


هرکی ازچشمم افتاد....

روسرم جا داره🙌

ولی به عزت٬شرف٬لاالله الی الله😏

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۶)

  • ᴀʟᴏɴᴇ sᴛᴀʀ ..
  • دنبالت کردم
    دنبالم کن
    پاسخ:
    برویه ،چشم......🙈
  • ᴀʟᴏɴᴇ sᴛᴀʀ ..
  • او مای گاد
    خیلییییییییییییی بیگ لایک داشت خخخ
    وب قشنگی داری عزیزم
    موفق باشی
    پاسخ:
    😅😅😅
    مخسی...
    قشنگی از خودتونه....👯
  • من دلم پاکه ...
  • اوچیک همه م....🙈🙈
  • علی رحمانی پور
  • قشنگ بود . دروغ چرا
    پاسخ:
    خخخخخ
    ملسی .....😁
    بیگ لایکـــــ
    خیلی باهاش حال کردم
    😂😂👍👍
    پاسخ:
    😅😅😅🙋

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.