‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

همین الان یهویی ...

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ب.ظ


اینم جوجوی  من  ......

نیکا خانم ......😘

مامانش فداش شهههه....😅😅

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۴)

You saved me a lot of halsse just now.
اووووووووووووووخی عجیییییجم خوووووداااااااااااااااااااااااااااا چ نانااسه فدااااااااااشم چ تو دل بروعه خییییلی نازه از طرف من گازش بگیر ههههه
پاسخ:
خوب دیگه معلومه به کی رفته که اینقدر نازه.....🙋
😂😂😂😂
 به به ...ماشاالله...
خیلی تو دل برو و ملوسه ..
خدا نگهدارش باشه..
پاسخ:
ممنونم .....😁
این عشق منه....
ای جانم
ماشااااا
خداحفظش کنه چقدر نازه...
جیگرشو بخورم.....
پاسخ:
خخخخخ😅
مرسی.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.