‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

الهی قربون مامان عزیزم برم..

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۱۶ ب.ظ

آیا میدانید؟

بدن انسان می تونه تا 45 واحد درد رو تحمل کنه.

اما زمان تولد یک زن تا 57 واحد درد رو احساس می کنه.

این معادل شکسته شدن همزمان 20 استخوانه!!!

مادر تون رو دوست داشته باشید....

 

maman.jpg

  • دنیا تتلیتی

نظرات  (۱۰)

مادرمممممممممم عاشقتمممممممم
دکاراینده خوبی
پاسخ:
الهی من فدااای تموم مادا بشم 😉

نمنه!!؟؟هاااان؟!!؟
ینی سوادت از پهنا تو حلقم
پاسخ:
واااا مگه چشه دلتم بخووواد خخخخ😅
این دردو برا همتون ارزو میکنم  امیدوارم زود شوهر کنید خخخخخخخخخخخخ

پاسخ:
خواهش از این دعااا ها برامون نکن ...من هنوز ارزو داریم 😅😅
It's great to read something that's both enjoyable and provides prdgamtisac solutions.
  • دکتر آرمین اینترنتی
  • اره میدونستم:/
    ....,...
    بزرگترین درد تو دنیادردزایمان هست....
    خدا بهشون صبر عطا فرمایند به کل مادرا....
    پاسخ:
    آمین.....🙏
    گولبون مامانیم :)
    پاسخ:
    😅😅😅
    دووووورش بگررردممممم
    پاسخ:
    👌👌☺
  • سیدمحمدمهدی مرتضوی
  • https://telegram.me/joinchat/BJRgxAbPJHLVZAcTAIJx4w
    منتظر دیدارت در گروه تلگرامی وبلاگ نویسان هستم
    پاسخ:
    😁😁😁
  • علی رحمانی پور
  • آره قدر مادرتو بدون تا زندس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.