‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

🌸 ای زیبا ترین گل زندگیم روزت مبارک . . .

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۲۲ ب.ظ


مادرم فرشته است . . .

ولی . . . 

هچوقت ندیدم ، پرواز کند . . .

زیرا به پایش . . .

من  را بسته  بود . . .

برادرم را . . .

وهمه ی زندگیش را . . .

معذرت میخواهم نیوتون . . . !

راز جا ذبه،

٫٫ مادر ٫٫

من است . . . !

معذرت میخواهم ادیسون . . . !

چرا که ٫٫ مادر ٫٫ من اولین چراغ زندگی من است. . . !

معذرت میخواهم انیشتین . . . !

فرمول های تو از توضیح ٫٫مادر ٫٫ من عاجزند . . . !

رو مئو . . . !

همه راه های به عشق ٫٫ مادر ٫٫ من ختم میشود . . . !

مادر من ،

عشق من است . . .

میترسیم برای ماندن در کنارم ،

از بهشت به جهنم بیا ید . . .

« . . . مادر است ، دیگر . . . »

ای زیبا ترین گل زندگیم روزت مبااااارک....👧

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۴)

عاااالی اورین:)
پاسخ:
مخلصتم.....🙌
  • علی رحمانی پور
  • احسنت
    پاسخ:
    😁😁😁
  • حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
  • زیبا بود
    پاسخ:
    نظر نطفته....🙋
    تنها چیزی که چینیا از ساختنش عاجزاند مادر ایرانیه


    تنها عیب مادر انست که زود تمام میشود
    پاسخ:
    احسنت......👍👍

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.