‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

لطفا اطلاع رسانی کنید....😳

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۰۳ ب.ظ

لطفا اطلاع رسانی کنید. . .


«...آجیل های  در شب عید در سطح کشوربه فروش میرسد، که علاوه بر خوش رنگ و لعاب بودن و داشتن          قیمت مناسب ، آلوده به نوعی سم گیاهی است ، که با مصرف آن دچار نوعی بیماری ، مشابه سوختگی میشود،

که طول دوره ی درمان آن شش ماه تا یکسال است،ولی علایم آن

تا پایان عمر باشما باقی خواهد ماند . . .»

.

.

.

«۰۰۰پس لطفااا خونه ما امدید ، آجیل نخورید از هموناست که گفتم۰۰۰»

😅😅😅😆

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۵)

خخخخخ
پاسخ:
😜😜😜😜
عجب ... چه روش خوبیه واسه جلوگیری از اجیل خوردن مهمونا
کاش یه راهی واسه پذیرایی نکردن پیدا میشد
پاسخ:
😅😅😅😅
پیدا کردم حتما بهت میگم....
نبودم ولی خب به هر حال تولد داداش ایمانت موبارک باااااااااااااد

مرضیه عزیزم دوست خوبم عیدت مبارک سال خوبی داشته باشی عزیز دلم

از صب تا حالا کلی زنگ زدم خونتون یا اشغاله یا میگه تماس امکان پذیر نیست

به هرحال عیدت مبارک عزیزم

پاسخ:
سلام به روح ماهت...عید توهم مبارک.☺ایشالا سال خوشی داشته باشی.
🙋عیدی من یادت نرهااااااا.....وگرنه کلتو میکنم گفته باشم....😅😅😅
خخخخخ
پاسخ:
😅😅😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.