‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

من هیشی بلد نیستم ...😖

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۰۳ ق.ظ



حال خراب است ...🤯

ماه امتحان است 🤓

من به گوشی دس نزنم چونکه حرام است 🤫

یارب چه حالی😕

یارب چه سوالی😮

چه حال خرابی ، عجب چهره زاری 😢

باز توبه شکستم😟

این گوشی به دستم📱

ای وای وای وای وای وای

وای چه خستم ...😭

💃💃💃


اخرش چی شد خخخ 

بچه ها هم اکنون نیاز مند دعای شوماییم...😀

فک کن برا خواهر خودت داری دعا میکنی !🤗

دعا کنید فقط پاس شم ...

میبینی چنقده بچه ی قانعیم. 😊

پس دعام کنید 😍

تا پایان امتحانا بدرود ...🙋‍♀️

یاعلی ...🖐😉


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۸)

مرضیه امتحانا رو چیکار کزدی خانم؟!واسه قهوه ای کردن کنکور اماده ای یا ن؟
پاسخ:
خععلی ....😅😅
منکه همیشه آمادم تو لب تر کن خخخ😅😅😅

  • 💕 پسر خوب 💕
  • وااااااااااااااااااااااااااااااای سلام
    من بعد چند سال اومدم
    فکر نمیکردم بعد پاک کردن وبلاگ قبلیم که اسمشم beheshteman.blog.ir بود هنوز وبلاگای دوستام باشه
    وااااااااااااااااااااااااااااااای
    خیییییییییییییلییییییییییییییی خوشحال شدم بخدا
    خیییییییییییییییییییلیییییییییییییییی
    همه خاطراتم اومد جلو چشمم
    پاسخ:
    سلوووووم علیکم😎
    خوش امدی🥰
    منم...😍😍😍تو کدومی خخخخ🤣🤣🤣
    خعلی آشنایی خخخ
    من دعات کرده بودم نه بخاطر پاس شدنت بخاطر شفا پیدا کردنت

    عین جعفر اهنگ ویرایش میکنه دمت گرم
    پاسخ:
    شفا نمیده منتظر نباش خخخ

    اینو از ی جا پیدا کردم دیدم باحاله ...وگرنه هوش شعری ندارم 🤣🤣

    پس اول عاشق درس‌هات شو
    بعد بهشون بگو دوست دارم بخونمتون
    بعدش با حس عاشقی دوطرفه بخونشون...
    پاسخ:
    نمیتونم ...این عشق ی طرفه ست 😀
    اخه دوسش ندالم ...دروغ بگم خخ
    عاشقی بد دردیه 😕
    خوب بخوان...
    پاسخ:
    حسش نیست ....😖
    🙈
  • علی محمدرضائی
  • این امتحان ها هم به راحتی پاس خواهدشد...
    پاسخ:
    چشمم آب نمیخوره ...🤯

    دعا شرمندم ولی کامیون خواستید برای پایان امتحانات در خدمتیم:دی :))))))
    ان شاالله که در امتحاناتتون موفق باشید.
    پاسخ:
    امممم ...اونم خوبه حالا چندتا تو بندو بساطتون دارید؟؟😀😁😁
    ان شالله...🤗
    سلام ممکنه آدرس وب منو در پیوند قرار بدین ممنون
    Worldlog.blog.ir
    عنوان filmbox
    پاسخ:
    علیک سلام ....😉
    باید فکرامو بکنم خخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.