‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

طولانیه ولی حرف دله...😣

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ب.ظ


نفس باد صبا آفت جان خواهد شد

عید می آید و اجناس گران خواهد شد


قیمت میوه و شیرینی و آجیل و لباس


باز سرویس گر فک و دهان خواهد شد


همسرم چند ورق لیست به من خواهد داد


و سرا پای وجودم نگران خواهد شد


می زنم ساز مخالف دو سه روزی اما


عاقبت هرچه که او گفت همان خواهد شد


می رسد مرحله ی سخت و نفس گیر خرید


نوبت گند ترین کار جهان خواهد شد


کل عیدی و حقوقم به شبی خواهد رفت


بر سر جیب بغل ،فاتحه خوان باید شد


یک الف آدم و یک عائله آنهم پر خرج


وقت فرسودن اعصاب و روان خواهد شد


پول را با علف خرس یکی می دانند


فکر کردید که منطق سرشان خواهد شد


هانیه نعره بر آرد که ندارم مانتو


کامران از پی او تیز دوان خواهد شد


که پدر کفش و کت و پیرهنی می خواهم


بعد از او نسترنم مرثیه خوان خواهد شد


سام هم لنگه ی جوراب به پا می گوید


شستم از پنجه اش امسال عیان خواهد شد


قیمت پسته به قلب من ِآسیب پذیر


باز هم وای که آسیب رسان خواهد شد


زیر بازارچه با قیمت ماهی یا گوشت


آسمان دور سرم پُر دَ وَران خواهد شد


مغز گردو شده مانند طلا مثقا لی


مغزم از قیمت آن سوت کشان خواهد شد


کمرم گشت که در خانه تکانی سرویس


حالیا نوبت این فک و دهان خواهد شد ...


...


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۷)

مردم دلشو بخو

خدا بخو مو نیرم سی دورل مردم که بخو دلشو بسوزه

پاسخ:
فیلا که نمیخوان خخخ

خخخ کله پوک...😂🤣😂

افرین به شما که میدونین:)
خوب سر وقتش قصدش رو پیدا میکنین.
والاااااااااا به کجی میخ رو دیوارم میتونین گیر بدیناا...
پاسخ:
مچکر...😎
مگه از جونم سیر شدم خخخ
همینی که هست ....😄👅👅👅
سینگل باش و پادشاهی کن والا

کی زن میگیره
پاسخ:
  بله بله...😎

کی بهت زن میده خخخ مردم از بچه هاشون هنوز سیر نشدن 😂😂😂



من عزیزی کسی نیستم

برو کنار بزار باد بیاد

خخ
پاسخ:
باشه گوگولی....
اون موقع که ازدواج کردی میبینمت ...😂😂😂

دلیل ترشیده شدن دخترا هم همینه خخخخخخ

اونی که تو میگی شوهر شوهر نیست خخخخخخخخ
پاسخ:
ببخشید ،عزیزم شوما مجریدن؟؟😑😑

همینطور متاسفانه :((((((((

دلیل ترشیده شدن دخترا هم همینه خخخخخخ


پاسخ:
🤣🤣

تا چشات دراد.....👅👅👅

سلام.
من دلم پاکه خانم این رو اقایون میگن شما خانومین.
دوما شما مجردین.
سوما شما وقتی بزرگ شدین و وقت ازدواجتون رسید، دم عیدی این قدر به شوهرتون گیر ندین.
پاسخ:
سلووووم🤗
اولا.میدااااانم برادرعزیز
دوما قصدازدواج ندارم🤣🤣🤣
سوما اگه بهش گیرندیم پس به چه دردی میخوره خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.