‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

اعتماد ...

جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۰۶ ق.ظ




ﺭﻭﺑﺎﻩ ﺑﻪ ﮔﺮﮒ ﮔﻔﺖ : ﺩﺭﺱ ﺯﻧﺪﮔﻴﺮﻭ ﻳﺎﺩﻡ ﺑﺪﻩ
ﮔﺮﮒ ﮔﻔﺖ : ﺍﺯ ﺑﺎﻻﻯ ﻛﻮﻩ ﺑﭙﺮ
ﺭﻭﺑﺎﻩ ﮔﻔﺖ : ﭘﺎﻳﻢ ﻣﻴﺸﻜﻨﺪ
ﮔﺮﮒ ﮔﻔﺖ : ﻣﻴﮕﻴﺮﻣﺖ
ﺭﻭﺑﺎﻩ ﭘﺮﻳﺪ ، ﮔﺮﮒ ﺍﻭﺭﺍ ﻧﮕﺮﻓﺖ ﻭ ﭘﺎﻳﺶ ﺷﻜﺴﺖ
ﺭﻭﺑﺎﻩ ﮔﻔﺖ : ﭼﺮﺍ ﻧﮕﺮﻓﺘﻰ؟؟؟
ﮔﺮﮒ ﮔﻔﺖ ﺩﺭﺱ ﺍﻭﻝ : ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺮﮒ !


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۷)

میگم نوشتین نظر نطفتونه. کامنت قبلی
پاسخ:
اهااااان...😊

نطف هموون لطف شوماست خخخخ


  • علی محمدرضایی
  • ینی کمرم شکست انقدر زیبا بود
    پاسخ:
    میدونمم خخخ

    دکتر خوب سراغ دارم میخوااای؟؟؟😂😂

    👍👍👍👍
    پاسخ:
    😉.....

  • محسن رحمانی
  • :)
    پاسخ:
    مچکرم....

    نطف؟؟؟
    پاسخ:
    هن؟؟؟؟🤔🤔🤔🤔

    پاش شکسته نمرده که

    گرگ داره بد دریس میده

    خخخخخخ

    پاسخ:
    خخخخ 
    چه نکته ی ظریفی بهش توجه نکرده بودم 😂😂
    اورین بر تووو
    خیلی قشنگه
    هم تصویر هم متن
    پاسخ:
    مچکرم.....

    نظر نطفته خخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.