‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

به کنکوریا تسلیت عرض میکنم ...😂

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۵ ب.ظ

***

نتایج کنکور اعلام شده؟؟؟ :))

جمیعا تسلیت عرض میکنم، ایشالا سال دیگه


😂😂😂




  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۶)

  • ایمان ایکس
  • انشاءالله هر کسی به خواسته ی دلش برسه
    اون چیزی که مدنظرش بوده براش رقم بخوره
    پاسخ:


    ایشالااااااا.....🙌
    من 8ماه دیگه کنکورکارشناسی دارم...............
    موفق باشم ایشاالله
    پاسخ:
    اوووووووووو 8 ماه دیگه ماشالله ...😳

    خخخ یکم خودتو تحویل بگیر بابا 😅😅

    ایشالاااااا براتووون دعا میکنم 🙌🙌
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • خخخخخ دقیقا
    پاسخ:
    خخخ بلاخره یکی اعتراف کرد ..😅😅
  • فاطیما کیان
  • چه همه در حال تسلیت گفتن هم هستن :)))
    پاسخ:
    خب چیکار کنیم. خخخخخخ

    جز ازار دادن مردم کاری نداریم‌ 😅😅😅
    ما که کنکوری نیستیم!

    پاسخ:
    ایشالا میشی ،یکم بهت بخندم خخخخ

    😅😅😅
    فردا ساعت ۹:-( :-( 
    پاسخ:
    جدااا؟!؟؟

    خب پیشاپیش تسلیت عرض میکنم خخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.