‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

زیبای خفته پیدا شد !😅

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۸ ب.ظ


زیبای خفته به معنای واقعی یعنی این ..خخخ

😄😅😆

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۵)

دیگه خدا افریده
خودش حتمایه دلیلی براش داره.
پاسخ:
یا خداااااا...خخخخ

این دیگه ته تهشه بخدا خخخخخخ😅😅
پست های نابی ارسال میکنی  :)
🤗🤗
پاسخ:
ممنوون استاد ...🙌
درس پس میدیم ...😊
  • مهرداد طارقلی
  • خخخخخخ...
    پاسخ:
    خخخ خووو..😅😅
    خخخخخ
    دماغش بسی زیباست
    پاسخ:
    اونکه بعععله میخوام  ادرس مطب دکترشو بگیرم 😅
    خخخخخ
    بدبخت خوشکله که 
    خخخخخخخخخ
    پاسخ:
    الهی تو خوشکلی که همتا نداره خخخخ
    😄😅
    وااااااااا
    پاسخ:
    والاااا😆
    امیدوار شدم به زندگی ....
    پاسخ:
    بابا اعتماد به نفس....😆
    عاقا من دیوارو گرفتم هوایی اینو داشته باشید خخخ
    چه زیباست به به.
    پاسخ:
    خعللی الهی عمش فداش شه ...🙌
    خخخ
    :/

    پاسخ:
    اهوووم نظر منم همینه ...خخ😅😅
    :/

    پاسخ:
    😁😁😁
  • 💕leilaaaaaaaaa 🌹💕
  • خخخخخخخخ

    چه دماغی داره
    پاسخ:
    عروسکیه خخخخ😅😅
    👃👃👃
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • :///
    پاسخ:
    هاااان؟!😳😳

    یعنی داغانم کردی با این نظرت خخخ
    لایک
    پاسخ:
    چاکر همگی ..🙌

    کوچولوتونم...خخخ
    یا امام غریب
    خدایا توبه
    مرگ بر اسرائیل
    پاسخ:
    الهی العفووووو 🙌


    یا خدا
    پاسخ:
    واقعا که یااا خدااا 
    زیبا تر از اینم هست عایااااا؟!؟
    اعتماد به نفسمو خورد کرد 😅😅

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.