‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

آقا شرمندتم ...!

دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴ ق.ظ

                شب عفو است ومحتاج دعایم               زعمق دل دعایی کن برایم ...🙌

اگر امشب به معشوق رسیدی          خدارا درمیان اشک دیدی ؟

کمی هم نزد او یادی ز ما کن            کمی هم جای ما اورا صدا کن ...

بگو یا رب فلانی رو سیاه است.          دودستش خالی و غرق گناه است ...

بگو یارب توی دریای جوشان            در این شب رحمتت بر ور بنوشان ....!

.

التماس دعا امشبو یادتون نره همرو دعا کنید !

منم اگه دوست داشتید دعا کنید ...

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۹)

  • عاشق خدا .
  • سلام این پستت خیلی قششششششششششششششششششششنگ بود
    پاسخ:
    سلاااام بر تو باد ....
    قابل شومارو نداره ....بردار برا خودت ....😅👍
    عالی بود
    پاسخ:
    مخلصیم....
    مچکرم..🙌
  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • قشنگ بود:)
    التماش دعا
    پاسخ:
    ممنون.....😉
    محتاجیم به دعاااا🙌
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم...☺
    التماس دعا 
    پاسخ:
    محتاجیم به دعاااا🙌
  • مجید یارگیو
  • انشاالله هرچی از خدا می خوای بهش برسی
    الهم عجل الولیک الفرج
    پاسخ:
    ایشالاااااا🙌
  • دنیا تتلیتی
  • وای وای واااای خالشو نگاااااااااااا 
    من دلم برا همون خالت هم تنگ شده زشتووووووووووو
    پاسخ:
    بیا برا خودت...بکن ببر خخخ😅
  • موسیقی آذربایجان
  • التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم به دعاا🙌
  • 💕 پسر خوب 💕
  • عالیه
    خیلی پست خوبی شده
    دمِ شما گرم
    پاسخ:
    ممنونم.....
    نظر لطفتونه....
    مخلصیم ....🙌

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.