‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

آرامش یعنی ...!

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱ ب.ظ


آرامش یعنی داشتن من ...😊

والا بخدا مثل ژولوفن میمونم ...!😅

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۴)

  • عشق آسمانی
  • نمونه اعتماد ب نفس کاذب 😅😅😅😅
    پاسخ:
    کوجاااا هاا این اعتماد به نفس کاذب نسیت خخخ
    حقیقت خخخ😅😅
    بوخدا
    پاسخ:
    پس سلیقه ی خوبی داری خخخ
    مثل مانتو تو من پیرهنشو دازم
    پاسخ:
    خخخ جدااا...😄😅
  • سیّد محمّد جعاوله
  • من برم از اینجا فک کنم امامی چیزی ظهور کرده
    پاسخ:
    بدو در رو.....خخخم😅
  • دخیـ گمشدهـ
  • مثل ژلوفن نیستی خود ژلوفنی خخخ
    پاسخ:
    اوا اره ..حواسم نبووود ...خوب شد گفتی 😄😅
  • دنیا تتلیتی
  • خخخخخخخخخ مرضیه اقا علی امام زادتم کرد
     اهای مشدی مجید بپر تو اتاق دردودل
    پاسخ:
    خخخخ 😄😅
    چیکنیم دیگه ...
  • ♠Mãh§â♣ ...
  • عالیییی
    پاسخ:
    بععله دیگه ....چی کنیم .خخخ😅
  • علی رحمانی پور
  • مبارک خودت باشه
    دیگه تو اول پیداش کردی براخودت
    پاسخ:
    ممنون ....ایشالا یه جای خوبیم برا تو پیدا میکنم خخ😄
  • علی رحمانی پور
  • آها پس عکس خودتونه
    منظرش که قشنگه
    پاسخ:
    اهوووم 
    قابل شومارو نداره خخخم
  • دنیا تتلیتی
  • نه دادا نکه خیلی زشته واسه اون چهرشو نورانی کرده
    اخه دختر خب کاملشو میزاشتی یکم بخندیم روحمون شاد شه
    پاسخ:
    خخخخ عمت زشته دختر میام جفت کلیه هاتو میکنماا خخخ
    باعش منتظر باش تا بزارم خخخ😅
  • دنیا تتلیتی
  • نه نه نیا تو رو خدا من غلط کردم خودم چاقم خوبه؟؟؟؟
    پاسخ:
    اورین اورین دیگه تکرار نشه خخخ
  • علی رحمانی پور
  • این عکسه چرا اینجوریه ؟
    چرا صورتش نورانیه؟
    دلیل خاصی داره یا فقط بخاطر شناخته نشدنه
    پاسخ:
    مگه چشه خخخ
    عکس به ابن خوشگلی خخخ
    من نمیزارم کسی چهره ی نازه منو ببینه خخخ
    دلیل خاصی نداره ..😄
  • دنیا تتلیتی
  • اوووووووووووووووف چقدم خودشو تحویل میگیره

    مرضیه کی اینقد چاق و گنده شدی من نفهمیدم
    پاسخ:
    بعععله...!
    عمت چاغه ...کوجای من چاقه هاااا بیام براات ..خخ😅
  • دنیا تتلیتی
  • اوهوع
    خانوم خانوما رو نگا
    پاسخ:
    جمع کن خودتو بچه ...خخخ
    دختر به این خوشملی ...😅

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.