‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

یه فرصت ...😁

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۱ ب.ظ



  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۰)

  • طاها میرویسی
  • حالت خوبه؟!
    پاسخ:
    خخخخ عاااالی...😄
    ((:سوال ندارم متاسفانخ
    پاسخ:
    خخخخخخ
    کاری نداری میخوام برم به فناااا🏃
  • ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
  • جووووووووووووووووووووون عاشقتم پس
    بزن قدش هم نوعی :))))))))))))))
    پاسخ:
    ✋نوکرتم....خخخ
    جاااان الانه که بیام براتاااا😅😅😅
  • بهار پاتریکیان D:
  • هاهاهاها ، سوالی ندارم :)
    پاسخ:
    داغانم کردی با این حرفت....خخخ
  • ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
  • تتلیتی هسدی یا نع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    :)
    پاسخ:
    اره اونم بدجور...
    دیونشم😄
    دوسم داریییی؟؟؟


    خخخ تنها سوالی بود به ذهنم رسید و الان با جواب نه هم رو ب رو میشم
    پاسخ:
    نوووووووچ😅😅
    شوخی کردم ، اندازه سر ی مورررررچه دوست دارم ....🐜

    یکم ذهنتو باز تر کن بچه خخخخ
    دلت پاک یا نه ؟؟؟
    پاسخ:
    چیزی که  عیانست ، چه حاجت به بیان نست.....
    تا اونجای که خودم میدونم اره....😃
    به نظرت دخترا بدجنس ترند یا پسرا؟
    پاسخ:
    دراینکه شکی نیست که پسرا بدجنسن خخخخخ😜
    هیکدومشون قابل اعتملاد نیستن ، البته به جز داداشه گله خودم..😅😆
  • علی رحمانی پور
  • خدای اسم وبلاگ حقیقته؟ازاولم تنها بودی وبهش افتخارمیکنی یاشکست خوردی که تنها شدی؟
    پاسخ:
    به ارحواح شکمم راسته ....😄من دوروبر این جور چیزا نیستمو نخواهم بود
    از اولشم تنها بودمو ، هستم ،خواهم بود.....😁
  • سیّد محمّد جعاوله
  • تا حالا دزدی هم کردی؟
    پاسخ:
    اوه اوه موضوع جنایی شد...
    نه خداروشکر....ولی بعضی وقتااا وسایل های اجیمو کیش رفتم ...یعنی قرض گرفتماااخخخخخخ
    😅😄😅😅

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.