‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

کی به کیه بابااا....😜

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ق.ظ




  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۴)

خخخخخخخخخ
پاسخ:
😁😁😁😁😁
None can doubt the vearticy of this article.
چون قبلا دیدم تا چشم بهش خورد خندیدم 😁
پاسخ:
اشکال نداره، هر چیز تکراری باحال تر مگه نه ؟؟خخخخ
😄😄😄
عاااقا غلط کردن نزن جووونه من....
پاسخ:
دیگه از این کارا نکنیااااا باشه ؟؟
😁😁😂😂
  • دکتر آرمین اینترنتی
  • خخخخخخ
    عکسه دیر آپ شد به خاطر همین شمردم گفتم حولم سر نره اگ میدونستم نمیشمردمممممممممممممممممممم
    هههههههههههه

    پاسخ:
    خخخخخ😅
    منم قربااانی شدم .....نترس ماهمه همدردیم...😆😆
    قشنگ بود.
    پاسخ:
    میدوووونم...
    نظر لطفته همه همینو میگن ....خخخخ
    کلا من گوله ی اعتماد به نفسم ...😆😆😆
    با حال بود همه خریم هه ههه
    پاسخ:
    خخخخخ
    همهدالبته به استثناااای من ...😅😅😅😅
  • طاها میرویسی
  • من نشمردم!
    پاسخ:
    میدونم میدونم ...😃😃😃
  • طاها میرویسی
  • من نشمردم!
    منم وقتی اینو دیدم شمردمش ولی یه دوستی داشتم که وقتی اینو دید اونم شمردش :P :))
    قربانگاهه اینجاااا خخخ
    پاسخ:
    واقعاااااااا😉
    نامردا با احساسات ما بازی میکنن ....
    خخخخ من نشموردم
    پاسخ:
    خخخخخ
    اررررره...میدونم..😁😁😁
    خخخخخ :))
    پاسخ:
    😄😅😆
    من ک نشمردم فقط تا سه شماردم
    پاسخ:
    جااانه من ؟؟؟؟😏
  • پرستوی مهاجر
  • سلام
    بسی خندیدیم روز عیدی
    پاسخ:
    علیک سلااااام ....
    😁😁😁😁

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.