‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

اعتراف ...

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۱۳ ق.ظ

توی زندگی هر آدمی یه نفر هست که ...

هچوقت ...

هچوقت ...

هچوقت ...

فراموش نمیشه ...

یه نفر که از همه ی دنیا بیشتر دوسش داری ...

یه مخاطب خاص که هر چقدرم بزرگ باشی، در مقابل اون خودتو کوچیک میدونی ...

یکی که از بودنش جبران همه نبودنیای دنیاس ...

اونکه فقط یه لحظه ... یه ثانیه ... یه نفس از عطرش ...

منو همون دیونه ای میبکنه که بودم ...

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۳)

This inodrtuces a pleasingly rational point of view.
سلام
وب قشنگی داشتی
به من هم سر بزن
اگه دوست داشتی وبلاگمو دنبال کن
اگه خواستی تبادل لینک هم کنیم قسمت نظرات برام پیام بفرست
پاسخ:
علیکم سلام.....
ممنونم نظر نطفته....😅
چشم حتماااا😜
عااااالی بود
پاسخ:
😁😁😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.